Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt prémium?

Használt prémium?

Figyelt kérdés
Érdemes lenne szerintetek egy 10 éves vagy közel ennyi idős prémium márkát megvenni? Amiken gondolkodom az az audi A6 2007-2010 , Bmw e92 2007 es széria illetve volkswagen passat cc 2010 -2011ig. Bár a szívem mégiscsak az e92 fele húz és sokan le is akartak róla beszélni mégsem hiszem hogy egy ilyen multú cég olya  vészesen hibás konstrukciót adna ki . Ha már itt tartunk melyik motorkóddal érdemes illetve nem érdemes foglalkozni? Az N45ről tudok egyedül hogy egy beteg ágy. Tudom a bmw 6 hengertől kezdődik mégis itt külföldön ahol élek köbcenti korlátozás van bizonyos életkorig ezért max a 2.0 jöhet szóba. Abból is inkább a benzines mivel 1-2 év múlva költözök haza viszont akkor már 150-200 ezerből kéne megoldanom az autót a lakhatás és minden egyéb mellett persze. Szóval szerintetek egy "kis embernek" is fenntartható egy ilyen német prémium? Természetesen minden eredeti dokumentuma megvan az autónak amit kinéztem és ez azért bíztató. Azon kívül hogy egy márka szervízben átnézetem még mit tehetek a saját magam megnyugtatása érdekében? Kérlek segítsetek mert szóba került más autó is de mégis csak a bmw fele húz a szívem. Szóval egy átlag ember számára is ha gondos gazdája lesz a jövőben persze akkor hosszú évekig megbízható társa lehet egy ilyen autó?
2018. máj. 17. 06:14
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:

Pont erről beszélek...


235/45R18, szerintem ez a CC mérete is. Barum 28.000 Ft/db, de még egy Bridgestone, Hankook, Pirelli is 40.000 Ft alatt van.


Futástól függő költségeket pedig időtartamra számolni...

2018. máj. 17. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
75%

fenntartás a sok, nem a megvétel. Mint ahogy egyetemre is . Bejutni könnyű, bent maradni nehezebb.


Gondold át rendesen. Ismerősöm 7 éve vett egy akkor 3 éves használt 7-es bmw-t, de megadott neki mindent. Végig márkaszervíz, az előírt olajat alkalmazta....


Aztán nemrégiben tönkrement neki az állítható felfüggesztés. Mindennel együtt több mint 500.000 ft. Aztán bedőlt neki a hátsó elektromos csomagtérajtó javítása 230.000 mert az xy elektronika lehalt benne...


Nyilván az általad írt autók, nem egyenrangúak egy hetes bmw-vel, de érted mire gondolok nem?


Lehet bármilyen megbízható a német technika, az alkatrészek elkopnak, elfáradnak, pláne igaz ez az elektronikára. (sz*rfranciát mellőzzük most).


Kapsz egy durrdefektet akkor új gumira telleni fog-e?


Ha ne adj Isten lepukkansz akkor lesz miből javíttatnod a kocsit?


Ha csak azért akarsz prémiumautót venni, hogy felvágj a haveroknak/villogj valamivel akkor csak hajrá...

Ha már ennyire kell valami mutatós, vegyél egy ds4-et.


Kevés van belőle és kevesebbe kerül fenntartani mint egy 10 éves német prémiumot. (2010-ben a franciák áttértek német elektronikára)


Nem bántásként mondom, de tudod milyen cink a helyzet, amikor tankolom a kis 15 éves kocsimat, és tele kérem a tankot, és beáll mellém egy hülyegyerekbéjemvé, és tankol bele 5.000-ért, téli gumi van rajta nyáron, és egyik sem egyforma. Hát hidd el nagyon.


Összességében azt tudom mondani, akinek van pénze majomra annak legyen pénze banánra is.

2018. máj. 17. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 A kérdező kommentje:
Ahogy látom mindenki a 200-on van fenn akadva. Köszönöm a válaszokat de ez csak egy példa volt . Ennyi kezdővel juthatok vissza a régi munkahelyemre aztán majd növekszik de ezt ne ragozzuk. Anyámék otthon élnek és hozzájuk "jelképes" összegért mehetek vissza hiszen várnak. Nem hinném egyébként hogy aki hasonló évjáratú 3mas szedánt vagy 5ös bmw-t hajt mindenkinel palotája lenne mellette. Szerintem nagyon sokan vágynak egy ilyen autóra és azok is közte lehetnek a tulajdonosoknak akiknek "csak" albérletre futja.
2018. máj. 17. 19:09
 14/19 anonim ***** válasza:

kedves kérdező nem azzal van bajom, hogy albérletben van, mert legyen ha az neki úgy megfelel. Mindenki úgy költi a pénzét ahogyan akarja. Mert sokan ésszerűbbnek tartanak egy lakást venni és utána kocsi mint fordítva. Aki nem így cselekszik azt pedig kinézik... - és ez sajnos vagy sem mindenhol így van szerintem.


Nekem az a cink, amikor valaki úgy vesz meg egy kocsit, hogy alapból nem futja rá. Hogy megveszi, aztán majd, utána egész nyáron nem megy fagyizni, mert minden forint számít. Nyilván egy nagyobb kiadás után mindenki visszafogja magát, de érted mire gondolok. A fillérb*szókra. :D


Én azt mondom, hogyha megveszek valamit akkor azt csak akkor vegyem meg, ha utána tudom tartani az előtte lévő életszínvonalat.


Mint sokan telefonnál. Megveszik a csúcstelefont mert az kell, de a tok rá az meg 7000 Ft meg a fólia meg minden összesen 10, azt már sajnálják rá, mert "há' a' sok pénz!"...


Jó persze, elhiszem. Előfordul hogy valakinél nincs pénz, vagy keveset tankol. De amikor 4 egyforma gumi nincs rajta - és gyanítom nem is újak - azzal már másokat is bajba sodor. De nem akarom az igazságot osztani, csak kiírom magamból! :D


De láttam rá élő példát. Megvette a kőműves az éveken át kuporgatott pénzéből a nagy ww touraget. uuuu jó nagy állat kocsi, véhatdízel mert kell a nyomaték... De mint mondtam 4 egyforma gumira már nem futotta.


Attól, hogy prémium autód van még ugyanaz az ember maradsz. Külsőséggel csak az első benyomásodat változtatod meg, de minden más ugyanaz marad.


Úgyhogy én a helyedben hagynám a prémiumot, ugyanakkor - tényleg nem bántásként, de megkérdezem tőled - miért akarsz prémiumautót?


Vegyél egy jó motorral felszerelt ww, skoda, toyotát. Azokban is van már ülésfűtés, meg gps, meg jó motor, meg parkradar.

2018. máj. 17. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 A kérdező kommentje:
Én az E92 nél a formájába szerettem bele (mint ahogy ezért is tetszik nagyon a passat CC vagy az A6 bár az az évjárat még eléggé semmilyen) sokak szerint az autó egy státusz szimbólum de nekem egy hatalmas kincs mivel gyerek korom óta imádom az autókat. Egyébként is hármas szedánból már annyi futkározik kis hazánkban ,hogy unalmas lett ezért is számomra jóval különlegesebb a kupé. Bmw-t még nem vezettem és nem is ültem benne de úgyhiszem hatalmas élmény lehet és elég kényelmes is. Természetesen úgy akarom hazavinni ,hogy hibátlan állapotban legyen és ha kell az utolsó csavarig ki lesznek cserélve benne a dolgok. Tudod otthon már nem futja majd rá. Évek óta nekem ez a kupé az álmaim autója viszont tény hogy pénztemető nem kell a nyakamba. Szóval akinek van vele tapasztalata leírná? Első sorban mennyire megbizható illetve mire kell nagyon figyelni ennél a típusnál /mik a típushibák ?
2018. máj. 17. 19:40
 16/19 anonim ***** válasza:

Így már értelek.



[link]



Népítéletben nézelődj:


[link]

2018. máj. 17. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:
A cikkből is azt veszem ki kedves utolsó válaszoló,hogy viszonylag megbízható autó amit az ember el is várna egy ilyen kategóriában. Az tény ,hogy ha valami baja van az drágább az átlagnál de aki nem költ az autóra az menjen biciklivel szerintem(sokkal kevesebbet fogyaszt és olcsóbban fenntartható). Na de poénkodást félre téve eddig csak a 320si motorról hallottam ,hogy borzalmasan rossz konstrukció ( reped a papír vékony hengerfal). Ha jól látom akkor azt sztornózták is 2007től tehát pont ideális lenne mivel a kiszemeltem 2007-es. Viszont a sok vészmadárkodó ember eléggé elbizobytalanít
2018. máj. 17. 21:27
 18/19 anonim ***** válasza:
56%
Én nem lebeszélni akarlak. Sőt. Mindenképpen venned kell egyszer egy német prémiumot. Elvégre mindenki a saját kárán tanul.
2018. máj. 19. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

miért nem felel meg egy octavia vagy superb vagy mondeo?

komolyan nem értem minek mentél ki külföldre dolgozni, ha beleölöd a kinti keresetedet egy pénztemetőbe, majd itthon megint csórózhatsz.

2018. máj. 20. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!