Használt prémium?
havi 200-ból bmwt meg passatot fenntartani? végülis lehet, de hogy lakás4a és kajára nem marad pénzed, az biztos :)
igazából ekkora keresetnél bármilyen autó akkor jöhet szóba ha van párod, és ő is keres ennyit. nagyon elszálltak az árak itthon.
Nyugodj meg, itt mindenkinek azt írják hogy minimum 500-at keress meg hogy hitelre ne vegyél autót... pedig csak okosan kell választani.
Én azt mondom hajrá, aztán majd meglátod.
Viszont a nagy múltú cég szöveget inkább hagyd, a VW és a Mercedes is gyártott sok gyári hibás motort.
Nettó 200.00-ből ha fizeted az albérletet/lakáshitelt akkor elég nehéz még komolyabb autót finanszírozni is. De persze nem lehetetlen. Én nettó 200.000-ből Golf IV-t tartottam...
Egyébként ezek közül én a CC-t venném (mondjuk eleve fura, hogy A6, CC és E92 van egy kalapban, két batár szedán mellé egy coupe), nekem ez tetszik a legjobban, fenntartásban is a legjobb a három közül.
figyu az autó fenntartásna ára van, egy ioyen kocsira 200 ropi elpattan egy gumiszettre, bármit cserélni kell benne az húzós lesz (a kopóalkatrészek is). nincs 5ezer forintos gömbfej meg fékbetét, csak 50.
ha van ey kókánymester autószerelő haverod aki egy üveg páleszért megrendeli kedvezménnyel és beszereli neked, akkor sem lesz pénzed albérletre emellett.
Nézd: gyártótól független egy 10 éves autó már nem mai, egyre több alkatrész lesz csereérett pár éven belül, akármilyen jó is a kobstrukció. Na most az is tény, hogy egy prémium autóhoz jóval drágább az alkatrész, mint egy másikhoz. Ellenben ugyanebből a pénzből vehetnél pl Octaviat, ami alig pár éves és még hosszú évek nélkül megy különösebb kiadások nélkül. Vagy ha mégis cserélni kell azt jóval olcsóbban megúszod.
Ami a 200 ezret illeti: nézz körül mennyi mostanság egy albérlet...
Azért az árakkal dobálózáshoz utána kellene nézni néhány dolognak először...
Egy nem prémium normális 18" gumiszett bőven megáll 150.000 körül kis utánajárással.
Egy szerviz sem 200.000 Ft... Nekem egy olyan VW-em van amiben ugyanaz a motor van mint a CC-ben. 200.000 Ft volt a vezérlés, olaj, szűrők, DSG olaj+szűrő, hátsó fékbetét csere.
Egy sima olajcsere bőven megáll 30-40.000 körül minőségi olajjal, munkadíjjal
most ne azon vitatkozzunk hogy a túltárolt tescos gumiszett megvan-e 150-ből, amíg
hasonló körülmények között egy kisebb autóra 30-40-ből kijössz....
volt egy rendkívül megbízható öreg 0 presztizsű autóm. a benzinen felül arra is ráment havi 20 rugó 8 éves átlagban (értékvesztést nem számolva) vezettem a költségeket.
egy prémiumra minimum havi 50 rámegy, de akkor még egy jó példányt fogtál ki (+üzemanyag!!)
albérletet 100 alatt nem találsz.
lehet számolni....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!