Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kb. papírozással 1 millióig...

Kb. papírozással 1 millióig lehet jó állapotú Golfokat kapni?

Figyelt kérdés

Megéri egyáltalán? 1.6 motorral szeretném, mindenféleképpen benzin.

Ez az 5-ös golfokhoz még kevés pénz, hogy privát eladótól találj jó állapotút?

4-esek között vannak még jók, nem nagyon szervizigényesek már? Lenne értelme gyűjteni esetleg 5-ösre, vagy annyival nem jobb?


Nem igazán mozgok otthonosan Vw-knél.


2018. máj. 8. 18:08
1 2
 11/14 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, szép nagyon, amit linkeltél🙄
2018. máj. 9. 01:17
 12/14 anonim ***** válasza:

Ennyiért négyesből még dízelt is kapsz jót. Benzinest meg pláne. Ha mindenképp 1.6 kell, akkor 16v-t vegyél, de én inkább néznék 1.8 szívót. Nem eszik többet számottevően, de jobb.

Egyébként a Golf IV egy nagyon jó autó. Pár tipikus problémára érdemes figyelni csak.

Rohadás először A oszlopok tövén, csomagtérajtó kilincsen jelenik meg. Klímakompresszor nem javítható, ha arra hivatkoznak, hogy csak gáz kell bele, annak ne dőlj be. Egy bontott kompresszor 20-25.000 Ft, az új 50-70.000


Sok hülyének meg ne dőlj be, ennyiért, ebben a kategóriában igen jó választás.

2018. máj. 9. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Nekem 8V 8.5 evett vegyesen klíma nélkül. A 16V meg hogy úgy menjen mint a 8V jobban kell pörgetni emiatt többet is fog enni.


A kétfajta váltónak két különböző hibája volt:

1. A tengelyhajtás homlokfogaskerekét a bolygómű házhoz szegecsekkel rögzítették. Minden hibás váltónál ugyanazon két szegecsfej közül pattant le valamelyik, ami bekerült a fogaskerekek közé, váltóháztörés.

2. A bolygókerék tengelyt nem normálisan rögzítették, hanem egy csavar alá helyezett 90 fokos lemezdarab tartotta, ami alól ki tudott csúszni, beleért a tengelykapcsolóházba és szépen felhasította azt.


VW előnye, hogy rengeteget hoznak be, emiatt viszonylag olcsón lehet venni bontottan váltót 50-100000 között. Aztán vagy jó lesz vagy nem.


Néhány tünet ha már lehúztatok:

5. fokozatból menet közben kiugrik

Rudazat vezetékei elkopnak 200000 km körül. (ez szinte minden autónál előjön)

Váltó 1-est és 2-est nehezen veszi, a többi fokozathoz képest.

Hátramenetben kattog, zörög

üzem melegen szorul


Olaj fogyasztás:

Olajat eszi: hajtva (pl pálya) 300 km/ 1l kíméletesen 3000 km/1l

Gyári érték 1l/1000 km

(a sajátom 163000 km-nél 10000 km alatt 3-4 dl olajat eszik...)


A többi gyakori hibát nem részletezem mert 4-5 oldalt simán teleírnák vele.

Aki meg ezeket nem hiszi el kérdezzen meg egy VW szerelőt!!!

2018. máj. 10. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
Minden autónak vannak hibái, ami néha a használótól (vezetési, váltási, használati stílus) is függhet. Az ötös is meg a négyes is jó választás. Ez egy jó kocsi, mondom úgy, hogy én full japán párti vagyok.
2018. máj. 10. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!