Kb. papírozással 1 millióig lehet jó állapotú Golfokat kapni?
Figyelt kérdés
Megéri egyáltalán? 1.6 motorral szeretném, mindenféleképpen benzin.
Ez az 5-ös golfokhoz még kevés pénz, hogy privát eladótól találj jó állapotút?
4-esek között vannak még jók, nem nagyon szervizigényesek már? Lenne értelme gyűjteni esetleg 5-ösre, vagy annyival nem jobb?
Nem igazán mozgok otthonosan Vw-knél.
2018. máj. 8. 18:08
1/14 anonim válasza:
A helyedben más gyártót keresnék.
2/14 A kérdező kommentje:
:DDD tényleg feladom és megyek biciklivel. kb 10 márkában elmerültem már, DE NINCS OLYAN, amit rögtön nem hurrognak le 5-en vagy a legközelebbi autószerelő.
2018. máj. 8. 19:15
4/14 A kérdező kommentje:
Már miért kéne? :)
2018. máj. 8. 19:48
5/14 anonim válasza:
Ahány ember annyi vélemény..mindenből kilehet fogni jót vagy rosszat. Én már nem kérdezek senkitől semmit, a szerelőnek is elmondtam,hogy engem nem a véleménye érdekel hanem az autónak az aktuális baja.Meg az se érdekel,hogy Józsi mennyire utálta és örült,hogy eladta miközben Pistának hosszú évek alatt csak az alapok cserélésénél látott szerelőt az autója (igen Józsi megszívta,Pista jót fogott ki). Kevés pénzért jót mint a fehér holló,hónapok óta állandóan figyelem a hirdetéseket,aztán ha olyan van akkor ugrunk,de sikerrel még nem jártunk mert elvárásaim vannak bőven,de egy fillérrel nem vagyok hajlandó az elképzelésemnél többet fizetni(hiába lenne nagyobb esély a jobbra,de türelmes vagyok :) , pláne mert van a fenekem alatt autóm,nem sietek sehova.
6/14 anonim válasza:
1.6 nagyon szereti az olajat, gyakori hogy úgy kormol mint egy diesel. 8 szelepes 8-8.5l/100km, a 16 szelepes inkább 10l. mindegyiknek rendszeres alapjárat problémái vannak, pillangó szelep szeret kokszolódni és leragadni, trafókat viszonylag gyakran kell cserélni. Gyertyára nagyon érzékeny. 2 féle váltóval szerelték mindkettő konstrukció hibás. Nagy vonalakban ennyi a lényeg. Biztos van belőle jó is, de olyannal még nem találkoztam az utóbbi időben. 150-200000 km-nél jelentkeznek a nagyobb bajok
7/14 anonim válasza:
A 4-es Golfok azért elég régiek már, akár 15 évesek is lehetnek. Cserébe még mindig jó magas az áruk. A gond velük az lehet, hogy már jó eséllyel szét vannak hajtva, az a sorozat nagyon sokszor volt céges autó anno. Cserébe még mindig jó drágák.
8/14 anonim válasza:
1 millió körül mozognak az 5-ösök is, 3 ajtóst már simán lehet kapni annyiért. Érdemes leszervizeltetni mint akárnelyik más modellt is, ami változóan olyan 30tól terjedő költség. Szóval ha 900 ért találsz 5-öst (ennyiért ki lehet fogni), akkor érdemesebb azt venni, mint egy 98-as modell 4-es golfot, mégha 2003-as gyártás és jó állapotú is. De ez az én véleményem én igényeim.
9/14 anonim válasza:
az enyémet 1,5 misiért adtam el a napokban, 2004-es, de patika állapotú volt
1,2-től már jókat kapsz
nekem a 8szelepes 1.6 40ezer km-re vetített átlaga 7,6 liter volt
olajat nem ette, váltója jobb volt 100ezer km után, mint a céges Astra 0 km-nél
10/14 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!