Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez a Toyota megbízhatóbb a...

Ez a Toyota megbízhatóbb a Suzukinál?

Figyelt kérdés
Van egy 18 éves corollám 1.3 86 lóerős, megbízható motorikusan. Szomszédnak van egy 1.5 glx Sx4, ami változó szelepvezérlésű. Tudom hülyeség a 2 autót hasonlítgatni, de változó szelepvezérlésű motor nagyobb hibalehetőség? Mondjuk abba Suzukiba már 250k km van.
2018. máj. 5. 22:04
 1/7 anonim ***** válasza:
Nincs értékelhető különbség. Megfelelő karbantartással mindkettő kimegy a világból, csak a rozsda és az ütközés jelenthet problémát.
2018. máj. 5. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
0%

"18 éves corollám 1.3 86 lóerős, megbízható motorikusan"

Mi lehet megbízható egy 18 éves autóban? :D

2018. máj. 5. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Ez olyan dolog, hogy 90%-ban a karbantartáson múlik. Én például 28 éve mióta jogsim van BMW-t hajtok, most a 4-et, mind újként került hozzám és egyik sem hagyott az út szélén vagy volt komoly baja. Aztán szidja mindenki, hogy az ember a nadrágját rákölti biztosan. Van aki meg egy Toyotát vagy Suzukit is legyilkol egy év alatt.


Pedig szerintem nagyon egyszerű alapvető apróságokkal lehet egy autó megbízhatóságát növelni.


Olajcsere nem mikor jelez vagy utolsó lehetséges pillanatban hanem 10-15k km-enként fixen, légszűrőt minden harmadik olajcserénél közöttük meg sűrített levegővel kifújatni, vezérlést ha előírt ha nem 100.000km-enként csere.


Ezen kívül meg hideg motort nem kínozni, gyorsítani pedig nem csak padlógázzal lehet.


Jó, persze ezzel sem lehet 100%-ban kizárni a gondokat, de az biztos, hogy minden autó meghálálja ezt.

2018. máj. 6. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Na igen, meg amit elfelejtettem, turbós autót főleg hosszabb út után nem árt hagyni 2-3 percet alapjáratot ketyeregni, nem rögtön leállítani.
2018. máj. 6. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
'85 óta vezetek, kétszer hagyott az út szélén autó, '86 telén egy Trabant (szétszakadt az első futómű trapézkarja, mert anyaghibás volt) és egy C Vectra 1 éves sem volt, amikor a vezérműszíj feszítőgörgője megadta magát. Persze volt más gubanc is (ékszíj csere, gyújtás állítás, gyertya/trafó csere, féltengely csuklóból kiesett csapszeg, stb.), de azok miatt csak egy kis bütykölésért kellett megállni (a mai napig van a kocsiban szerszám, bár manapság már nem sok hasznát venném). Az persze alap, hogy a kocsit karban kell tartani és kímélni kell, de egy nagykorú autóval már bármi megtörténhet futásteljesítménytől függetlenül.
2018. máj. 6. 01:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A légszűrő pár ezer forintos tétel, azt minden olajcserénél érdemes cserélni...
2018. máj. 6. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
3-as új bmw szűrő kifújatva. 10++ millós autóban. Szokásos eljárás. Akinek futja új suzukira, futja légszűrőre is. Akinek telefingott bmw-re futja, az lehet ...
2018. máj. 6. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!