Műszaki vizsgán a görgős fékhatásmérő pad nagy igénybevétel a gépkocsinak?
Voltam ma egy előzetes műszaki felülvizsgálaton és egyáltalán nem tetszett amit a fékpadon láttam.
A hátsó futómű úgy feszült a mérés közben, hogy teljesen megült a kocsi, gondolom az első is, csak ott nem volt ilyen látványos.
Nem károsan erős igénybevétel ez a szerkezetnek?
Ilyen erőket nálam soha nem kell kibírnia.
Szerintem kopott annyit az egység, mint egyébként 500Km városi menet alatt, nem beszélve az ekkor feszülő futómű alkatrészekről.
Honnan tudod milyen erőket kell kibírnia nálad . Vagy milyeneket kell egy két esetben.
Ehhez kívülről kellene látni menet közben. Egy erős fékezésnél ugyanúgy megülnem
Amúgy nagy igénybevétel, de ha ezt nem bírja ki, ne is kapjon műszakit.
Miért lenne káros?? A jó magyar utakon sokkal nagyobb pofonokat kap a futómű csak azt nem látod és nem zavar.
Nekem már kellett komplett jobb első futóművet cserélnem egy kátyú miatt. + 2 első gumi és egy feni... ez persze extrém eset de hazánkban eléggé gyakori.
Ha te fékezel egy nagyot, akkor is ekkora erő éri a futóművet. Statikus terhelés, sokkal kevesebb kárt csinál, mint a dinamikus, amit az úthibákon szenved el. Semmi baja nem lesz tőle.
Példa: Mikor fájdul meg a tenyered? Ha rátenyerelsz az asztalra, vagy ha rácsapsz egy jó nagyot?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!