Milyen autót válasszak első kocsinak? 19/L
Azért írtam, hogy lány vagyok, mert nincs sok fogalmam az autókról...
-1-másfél milliót kapnék rá (nagyon max. 2-t).
-legyen kicsi, városi autó (egyetemista vagyok, a csomagtartónak sem kell nagynak lennie, egy nagyobb bőrönd férjen el benne és ennyi)
-10 évnél ne legyen öregebb
-ne legyen Suzuki, Opel, Peugeot, Seat
-jól gyorsuljon (tudom, ez elég tág fogalom, de itt arra gondolok, hogy ne kelljen sokáig nyomnom a gázt, hogy mondjuk felgyorsuljak 100-ra)
Ami nagyon tetszik, az az Alfa Romeo MiTo.
Viszont erről lebeszéltek többen...
Hogy nem éri meg használtan venni, drága hozzá minden, folyton lesz valami baja. De szerintem csodaszép, sokkal mutatósabb, mint egy Fiat 500-as mondjuk. És ahogy néztem, külföldről olcsóbb behozni. Vagy ilyen árkategóriában tényleg nem jók?
Nyilván, ha valaki ilyen mértékben tolja alád a pénzt, akkor nem szempont, hogy mi mennyire drága hozzá.
Egyébként ha ilyen konzevrdoboz méretű kocsi kell akkor ott az Opel Adam pl. Persze laikusnak nem menő, de kérdés, hogy Az Alfa mitől menő egy laikusnak... De minden márkának vannak ilyen kisautói
egy ezres automata Honda, Suzuki, Toyota pont neked való..vagy villanyautót kintről használtan...mondjuk Belgiumból, Norvégiából, Dániából..
ezekben már nem csalódhatsz.
valóban kérdéses, hogy ki fogja javítani, meg azért az 1 és 2 millió között elég nagy a szórás, de az első alapszabály, hogy nem annyiért veszünk autót, amennyink van, szóval így a mito tuti kiesett. ha mondjuk lenne rá 2 milliós keret, akkor jó esetben ilyen 1,2-1,3 milliós autók közül tudsz válogatni, arra még rájön az átírás, meg a kötelező szervízköltségek, ami ugye jó esetben csak egy szűrők, olaj, vezérlés cseréjéből áll, de ha talál valamit a szerelő, amit ugye helyben hiába nézeget vásárlás előtt, a motorba nem lát be...gyorsan rá lehet költeni 2-300ezret vagy többet.
jó, ebből a szempontból tényleg előnyösebb külföldről, mert ha csak nem egy ismerőstől veszed, akkor 10-ből 9 hirdetés valami kereskedőé...aki jópár százezerrel olcsóbban vásárolta meg, az is lehet, üzemképtelen állapotban, fillérekből összetákolják a szerelőjükkel, egy kis kenőpénz fejében éppencsak áttolják a műszakin(mert ugye gálánsan felajánlják, hogy forgalomba helyezést, mindent intéznek helyetted), aztán meg szépen lassan jönnek elő a problémák.
én is így jártam az egyémmel, 1,6-ért vettem kb. már 2,2-nél tartok...egy ugyanilyen autót márkatárs behozott 1,2-nek megfelelő euroért saját magának, kb. hasonló állapotban volt, mint az enyém, plusz ő ért hozzá, tehát magának megcsinálta, amit tudott...és ő is 2 milliónál tart, de ő már a berakható extrákat rakosgatja az autóba, nem egy full alap, amit éppen, hogy motorikusan élhetőre sikerült hozni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!