Az európai vásárlók miért ilyen palimadarak?
Egy vadi új normálisan felszerelt 1.9 tádéí passat 37k €.
Egy vadi új v8 mustang 43k €.
Mégis csak ilyen retek VW-ket látni az utakon.
Oké, a Ford eszik 20 lityót, de gázosítod 400-ból, és máris megoldódott a horror benzin ár ( vagy veszed a v6 ecoboostosat olcsóbban)
Húha vannak itt bajok. Na mindegy 1000 ilyen kérdés vótmá...
Amúgy meg az ecoboost 4 hengeres, V6 szívó csak Amerikában van.
-Nem mindenkinek tetszik a mustang?
-A mustag nem a legpraktikusabb autó?
2 hetet ültem egyben. :) Van hátsó ülés, de oda senki sem ülne be.
-Drágább?
Sokan hitelel veszik az autót és az a 6 ezer euró is sokat számíthat. Plusz sokkal olcsóbban is el lehet hozni a passatot.
Kb olyan mintha azt kérdeznéd, hogy mért veszik a Vitarát, pedig nem sokkal drágábban elhoszhatnának egy új Operl Insigniát.
A két autó teljesen más kategória és nagy az ár külömbség.
(Igen, használtautó.hu, de ez egy új autó)
-Drágább fenttartani?
Amúgy mindenkinek mást élvezetes vezetni. Ha már Fordnál vagyunk, hozzá teszem, hogy egy kimaxolt Rangert semmi sem ver meg ebben a kategóriában.
...de ez egy szubjektív vélemény, mert én szeretek magas helyen ülve nagy kasznit vezetni.
"Egy vadi új normálisan felszerelt 1.9 tádéí passat 37k €. " Ha te kapsz újonnan 10éves autót akkor te valamit nagyon jól csinálsz.
Illetve a fenntartási költsége a mustangnak szerintem alsó hangon 3x-osa egy új (persze csak akkor ha elírtad az 1.9TÁDÉÍ feliratot, ha nem akkor ~1000x) passatéhoz képest.
Mert a Passat jobb autó.
Ja de amúgy is, vadi új 1.9 TDI-s Passatot legfeljebb 10 évvel ezelőtt lehetett vásárolni :D Szóval releváns a dumád :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!