2006 Audi A4 2. 0tfsi vagy 2005 BMW 325i?
25/F
Nappal Bpre munkába esténként játszadozós kocsi nem pirostól pirosig csak ide-oda járkálós sok megállás ezaz.
szivem szerint a bmw márcsak a 6henger meg hátsó kerék miatt is, de az audinak meg jobban tetszik a belseje.
1-1 kiszemelt már van az audiban 150 ezer van igazolt futással (mint mindig..) a bmwben 360 ezer, még el is hiszem.
akinek van tapasztalata a típussal vagy csak mint motor attól minden tanácsot elfogadok pl típushibák, gyengeségek amire érdemes odafigyelni, nem elsődleges de fogyasztás (mikor hülyültünk az 1.9tdi is bevert 9et szóval tudom mire számítsak de azért mégis merre hova)
Mivel nem írtad hogy milyen távon használnád így a fogyasztást csak közelítőleg lehet belőni: Audi 8-12l, BMW 10-15l.
Egyik motor sem probléma mentes, az Audinál a láncfeszítő megadja magát és ugorhat a vezérlés, a BMW-nél pedig nyúlik majd ugrik a vezérlés. Kokszolódás szintén mind a két motornál előfordul főleg a sokat futott és városban használt modelleknél. Futómű egyaránt drága a magyar utakon. Apumnak ilyen Audija volt 2.0dízellel, ő szerette. Nekem az e46 után volt e90-em, enyhén csalódás volt. Amit még nem szerettem az E90-ben hogy nagyon fogyott a fék alatta illetve sperrdifi hiányában ha 205-nél szélesebb gumi van alatta akkor hóban tud érdekes dolgokat csinálni.
ugy voltam vele h mindegy hány l/100km ugyan az, de napi 35km.
gondolgodtam hogy A4 3.0tdi vagy 330d teljesítményben ottlennék de a már eladott 1.9tdi is félig meddig rémálom volt -nem lehuzom, körbe van jópár nekik nincs gondjuk vele csak nem jön be ez a füstöljön mert az jó.
az audi 8 körül elvan ha vigyázok? 1 pont neki!
quattroba azért már felúszik 9re
mert vajuk be sokkal szórakoztatóbb egy quattro mint a fronthajtás
Én Audi párti vagyok, és ezek a 2005 körüli BMW-k amúgy sem a legjobbak. Ja és a 325i ritka mint a fehér holló, bár ezek szerint te találtál egyet.
Én Audit néznék mindenképp (az van nekem is csak TDI), de valamilyen benzinest. Mondjuk 1,8 turbót, ami sokkal jobb konstrukció mint a 2.0 TFSI, vagy mondjuk 3.2 FSI benzint, ami elsőre ijesztő, de egész takarékos motor (ilyen 10 literrel elvan). Az Audik ahogy én látom, rozsdásodás szempontjából is jobbak, ugye 12 éves autónál már erre is figyelni kell, és igen, a quattro a mindennapokban hasznosabb, a hátsókerékhajtás csak akkor jön jól, mikor szökőévente eszedbe jut, hogy driftelni kéne, aztán úgyis rájössz, hogy nem úgy megy az...
hát mint rozsda.. idáig egy 97es a4et hajtottam bal első küszöb a tűzfal és az A oszlop találkozásnál kezdett el rohadni. megbontás után kiderült h "Új" eleje van a kocsinak előző tulajok egyike már csattant vele! mind1 annyi is volt 6éve vettem 1.2ért ja és 64ezerrel.. most 197ezer
1.8t jobb? bevallom nem néztem mert 160ló kevésnek tűnt egy játszadozós kocsihoz főleg ha még quattro is
plusz a gyári adat szerint még 0,5l többet is eszik :D ami nem sok de na.. 1000kmént 5 liter havi szinten majdnem 8-10liter azért az már nem kevés.
Hidd el azt szeretnék! egy 3.0tdi quattro szeretnék mindennél jobban de mint tiis olvastátok már mindenhol hogy mik a dieselek sorsa, én rettegek bevállalni egyet merthát oké nálunk még nemkell félni vagy 5évig de milesz késöbb? 1év múlva kimegyek rokonságba németországba vagy nyaralni akárhova majd megkell állnom városhatáron egy benzinkutnál hogy betaxizzak mert mint diesel kivagyok tiltva? (nem 2-3évre tervezek autót venni)
kedvencem részem hogy EURO5ösök biztonságban vannak 2019 szeptemberéig mert legkorábban akkor vehetik öket is elő.
na ezért kell a benzinest néznem! nem tehetem meg hogy 2-3évre hitelbe vágom magam majd lejárat után 3évig még használhatom majd ujra egy benzinesért.. inkább átugrom ezt a dolgot és egyből benzin :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!