Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan oldják meg a diesel...

Hogyan oldják meg a diesel autókban a nitro befecskendezést?

Figyelt kérdés
Ugye ott valaminek be kell gyújtani azt, tehát milyen elven történik ez?
2010. jún. 10. 21:14
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
23%

Én nemszeretem a nitrot, és nem is nagyon érdekel miben használják fel.

nem tudom van-e egyáltalán nitrós dízel.

Egyébként a nitrót nem kell begyújtani, alapból nem is gyúlékony, csak az égést táplálja.


ha simán a palackból kinyomod akkorse tudod meggyújtani.

2010. jún. 10. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Gondolom kedves első hozzászóló, sok nitro befecskendezéses autód volt, X évig használtad sok élményt szerzett neked, de mégsem szereted...

Meg egyébként is pont erre voltam kiváncsi, hogy te mennyire támogatod az ilyen dolgot.


Köszönöm e fontos információt!

Tényleg!

2010. jún. 10. 21:25
 3/11 anonim ***** válasza:

Hát, ha a "nitro", csak az égést táplálja, és a diesel motorokban is van égés/robbanás, akkor elméletileg működik, de a turbo vagy kompresszor kicsit beváltabb és elterjedtebb, és az erőt is sokkal huzamosabb ideig fejti ki mint a dinitrogén-oxid.


Amúgy, "nitró" még hűtésre is használják, és ha nekem lenne egy sport kocsim, és mindneféleképp raknék bele nitrót, akkor hűtő folyadékként raknám bele, mivel az orvosok is ezzel fagyasztanak, szóval rendkívül hideg.(és van is rá példa hogy ezzel folyik pár nagyteljesítményű kocsiban hűtő folyadékként)


Mellesleg, nem gyúlékony, DE az oxigént könnyen leadja, ezért táplálja az égést.

2010. jún. 10. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Köszi-köszi! :)
2010. jún. 10. 21:43
 5/11 anonim ***** válasza:
Tudjátok egyáltalán mi az a Nitró? (várom a választ és utána talán írok ha normális választ látok)
2010. jún. 10. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

1. válaszoló vagyok


Kérdező! ha tetszik, ha nem, ez így van.


Utolsó!

Dinitrogén-oxid-nak hívják, képlete N2O, a második világháborúban fejlesztették ki az amcsik, hogy az anyahajókról gyorsabban szálljanak fel a gépek..


Vmelyik váaszoló írta, hogy fagyaszt: Nem, az nem igaz.

Az orvosok valóban használják, e kábításra.

Tudod ez a nevetőgáz (kéjgáz), amit ha sokat szívsz e elkábulsz.

Az hülyeség, hogy fagyasztanak vele.

Az igaz, hogy elég hideg, de közel sem ennyire.

Mellesleg még mindig mondom: a nitró nem gyúlékony, hanem az égést táplálja, méghozzá jobban mint a légköri levegő, és ezért okoz +teljesítményt.

De kérdező ha nem hiszed el, akkor ne..

De látszik hogy lószart nem tudsz a témáról.

Egyébként valóban sosem használtam, és nem is fogom.

Sokkal jobb módokon lehet autót tuningolni, és azok a módszerek nem 10 másodperciog tartanak, és nem ölik meg a motort.

kell egy jó vezérműtengely, hengerfej, gyújtás és kész.

Ha turbós az autóakkor meg nagyobb turbó, és annak a nyomását felvinni + berakni egy jó intercoolert.

Ez tuning.

A nitrónak csak gyorsuláskor van értelme

2010. jún. 11. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Mellesleg a nitró nagyon megemeli a fordulatszámot, és nem hiszem, hogy bármelyik dízel autó tolerálná, ha 6-8 ezret kéne pörögnie a ntró miatt, HA egyáltalán lenne olyan aki dieselbe nitrót rak.
2010. jún. 11. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Kedves első hozzászóló!

Semmi ellenszenvet nem kívántam mutatni feléd, csak nem tetszett ez a hirtelen jövő és semmitmondó kinyilatkoztatásod. Ellenben a második véleményed már sokkal tetszetősebb.

Azt pedig, hogy nem gyúlékony abszolút elhiszem, miután többen is alátámasztották ezt.

Egyébként tényleg lószart sem tudok a témáról, hisz' ezért vagyok itt ha azt nézzük...

Mindenesetre Köszi!


09:09: Ez sehol sincs megírva, hogy a dízel autó kevesebbet pörög mint egy benzin üzemű vagy akármi... Csupán azért keletkezett ez a tévhit, mert gázolaj üzemű autók sokkal kisebb fordulaton adják le a nyomatékot, így a hétköznapi életben semmi értelmét nem látni annak, hogy trepni gázzal állj ki a garázsból egy ilyen járművel.

Hogy egy példát mondjak, egy ismerősöm nemrég vett egy TDI 1.9-es II-es Golf-ot. Az adagoló és a turbó piszkálva van, ezért igen jó húsban van. Elvittük fékpadra és a következő eredmény fogadott minket: - 253,4 Le 4000-es fordulaton...

- 8 és fél ezernél szabályzott midenféle ellenvetés nélkül

- gyári rövid váltóval 210 km/h-ra volt képes.


Mindenkinek köszönöm, úgyérzem ezt a témát tisztáztuk!

2010. jún. 11. 13:08
 9/11 anonim ***** válasza:

22:48 75%


Pont előtted írtam le amúgy, hogy dinitrogén-oxid, de rá se ránts.


Amúgy ugyan azon a véleményen vok mint az 1., a máisk 70% os krapi,

ha tuningolnám, akkor már durva cuccokkal tuningolnám, ALS, vagy MFS, turbó, ikerturbó, ezekkel lehet kihozni egy kocsibol az igazi állatot, lásd RALLY.

Ha nitrót tennék bele, akkor azt hűtő folyadéknak, mert hidegebb mint a víz, és más hűtő folyadékok.


Meg, ha megnézed, nagyon egy komoly versenybe sincs "nitró" befecskendezésű autó. Esetleg Driftbe akad rá példa, meg gyorsulásba(de sztem a gyorsulás nem verseny).

2010. jún. 11. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
De ha dieselröl van szó, akkor sztem a az ALS, és az MFS nem menne bele, mert az a gyújtást szabályozza, és mivel a dieselbe ilyen nincs, így ezek is értelmüket veszikt:))
2010. jún. 11. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!