Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW/Audi dízek rövid távokra?

BMW/Audi dízek rövid távokra?

Figyelt kérdés
Gondolkoztam e46 320d-n illetve 1.9tdi-n. Elsősorban városban napi használatra lenne, kifüstölve ki lenne. Akár délután elmenni messzebbre, ha van időm. Akár hétvégén elmenni kirándulni meszebbre. A városban egyszer reggel le, d.u haza, közben boltba ugrani, 3-5km. Kétnaponta este edzeni 3-5km. Illetve alapvetően, ha kell elmenni akárhova, amire egy autó való :D. A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e dízelt venni, erre, vagy inkább benzin? Valamint, hogy ebben a korban lehet-e kapni 1millió körüli 320d-t, ami nem roncstelepszökevény, és nem kell egyből teljes felújítást végezni. (nyilván birtoklás közben fent kell tartani, ami nem ocsló, de nem erre gondolok). Tudom jön a nagy dízel értékvesztés stb.. ettől elfüggetlenítve.

2018. márc. 21. 20:26
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
71%

"e46 320d-n illetve 1.9tdi", "elsősorban városban napi használatra lenne", "3-5km", "1millió körüli 320d-t, ami nem roncstelepszökevény"

XDDDDDD

Vegyél valami egyszerű szívóbenzinest, de annak sem fog tetszeni az a 3-5 km. Erre egy biciklit javasolnék.

2018. márc. 21. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Én úgy gondolom nem éri meg, jó állapotú bmw-t 2milliótól érdemes nézni de még ezek is korosak, viszont akit nem zavar hogy 14-17 éves autóba ül bele az nézelődjön, de rengeteg a futott km mindegyikben, én ebből kifolyólag is mondtam le a "szent" háromságról.
2018. márc. 21. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

akkor marad a 20i,25i,2.4 v6

De egyébként és sosem értettem ezt a nagy 1misis körüli bmw ellenességet. Csomó emebr vesz 6-7-800e körül amit csak fent kell tartani, és nem egyből restaurálni. Nyilván, aki ilyen korúakban nézelődik nem egy gyári állapotú verdát akar.

2018. márc. 21. 20:47
 4/12 anonim ***** válasza:
Ennyiért nem igazán van jó 20d. 1,5 felett nézelődnék a 150 lovasok közt. Ezek még nem részecskeszűrősök, nem lesz velük komoly gond a rövid távokon. Nem mondom, hogy ésszerű választás, de ha ilyet akarsz, talán még találsz elfogadható állapotút. Nem lesz könnyű. Idősek, millió km van bennük, elhanyagoltak. Viszont ha találsz egy jót, akkor szeretni fogod. A4 1.9 TDI is jó, de más vezetési élmény. Kinek mi tetszik.
2018. márc. 21. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Majd idővel megérted Te is hogy akinek van pénze fiatal prémiumot vesz annak megfelelő km-el, az 1-2 milliós vételi szándék meg pont az a réteg akinek meg nincs pénze, inkább válasszon egyszerű autót amit fent bír tartani.
2018. márc. 21. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Miért ne vehetne valaki 1misi körüli német (volt) prémiumot? Ha valakinek az tetszik. Meg, ha karban van tartva, akkor nem kell törzskártya a szervízbe sem. Nyilván nem 1.3swift a szervízköltésgem igénye. De az laapvető.
2018. márc. 21. 21:25
 7/12 A jó édes ***** válasza:
Hogyha autózni sincs pénzed, akkor drága autót se akarj tartani.
2018. márc. 21. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Először is, dízelt városba rövid távra ne. Ezt kár ragozni.


Másodszor: nem hogy az 1 misi környéki, de a másfél milliós e46-ok is budik. A dízelekről nem is beszélve, mindegyikben megvolt már a nap-föld távolság többszöröse. A 6-700 ezres kategóriát pedig hagyjuk is. Az összesnek lóg a bele, szét vannak rohadva, le vannak lakva, gusztustalanok. Ez egy mese habbal mind hogy azok jó állapotúak, aki azt mondja, az nem ült még jó állapotú autóban. A jó állapotú e46 az a közel 3 milliós 330Ci kategória, mert az már szinte kultuszautó, a többit ma már el is lehet felejteni. De az A4-et is. Nagyon csúnyán öregednek. Kettő közül ha mindenképp vágni akarod magad alatt a fát, akkor a 90 lovas 1.9TDI-t javaslom, talán kevésbé bánod meg később.


Városba vegyél szívó benzinest. Ha kell a bugi, keress valami kicsi könnyű bódét, valami aránylag nagyobb motorral. Sokkal többet fog nyújtani mint egy 20DÉ, és a gatyád se fog rámenni.

2018. márc. 21. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Btw ha konstrukciós hibák vannak egy vasban, ott hiába van karban tartva, előbb-utóbb javítani kell. Ebben az árban amiben gondolkozol ezt már vagy megcsinálta előtted valaki, vagy rád vár a nemes feladat, nem tudhatod biztosra. Legjobb nyilván az lenne, hogy nagyobb büdzsé és leinformálható autó, vagy érdemes német/olasz behozatalban is gondolkozni, ha spórolni akarsz, de van szakértő és bele mersz vágni.


Ha nem úgy kalkulálsz, hogy félreraksz vételár+legrosszabb forgatókönyvnyi pénzt, akkor nem ésszerűen döntesz.

E46 320d-re amit írnak, első körben az a turbó meghalása, a szívósor, esetleg a futómű lehet még problémás. Plusz a kuplung is költséges lehet. Ha bővebben érdekel, nézz utána.


Városba fölöslegesek a 2 lityós dízelek, meg amblokk évi 10-15k km alatt. Meg egyébként sem érdemes jelenleg régi dízelt venni indok nélkül, ahogy írtad is.

2018. márc. 22. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Semmi bajuk nincs a dízeleknek a rövidtávtól sem, csak mondom.
2018. márc. 22. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!