BMW/Audi dízek rövid távokra?
"e46 320d-n illetve 1.9tdi", "elsősorban városban napi használatra lenne", "3-5km", "1millió körüli 320d-t, ami nem roncstelepszökevény"
XDDDDDD
Vegyél valami egyszerű szívóbenzinest, de annak sem fog tetszeni az a 3-5 km. Erre egy biciklit javasolnék.
akkor marad a 20i,25i,2.4 v6
De egyébként és sosem értettem ezt a nagy 1misis körüli bmw ellenességet. Csomó emebr vesz 6-7-800e körül amit csak fent kell tartani, és nem egyből restaurálni. Nyilván, aki ilyen korúakban nézelődik nem egy gyári állapotú verdát akar.
Először is, dízelt városba rövid távra ne. Ezt kár ragozni.
Másodszor: nem hogy az 1 misi környéki, de a másfél milliós e46-ok is budik. A dízelekről nem is beszélve, mindegyikben megvolt már a nap-föld távolság többszöröse. A 6-700 ezres kategóriát pedig hagyjuk is. Az összesnek lóg a bele, szét vannak rohadva, le vannak lakva, gusztustalanok. Ez egy mese habbal mind hogy azok jó állapotúak, aki azt mondja, az nem ült még jó állapotú autóban. A jó állapotú e46 az a közel 3 milliós 330Ci kategória, mert az már szinte kultuszautó, a többit ma már el is lehet felejteni. De az A4-et is. Nagyon csúnyán öregednek. Kettő közül ha mindenképp vágni akarod magad alatt a fát, akkor a 90 lovas 1.9TDI-t javaslom, talán kevésbé bánod meg később.
Városba vegyél szívó benzinest. Ha kell a bugi, keress valami kicsi könnyű bódét, valami aránylag nagyobb motorral. Sokkal többet fog nyújtani mint egy 20DÉ, és a gatyád se fog rámenni.
Btw ha konstrukciós hibák vannak egy vasban, ott hiába van karban tartva, előbb-utóbb javítani kell. Ebben az árban amiben gondolkozol ezt már vagy megcsinálta előtted valaki, vagy rád vár a nemes feladat, nem tudhatod biztosra. Legjobb nyilván az lenne, hogy nagyobb büdzsé és leinformálható autó, vagy érdemes német/olasz behozatalban is gondolkozni, ha spórolni akarsz, de van szakértő és bele mersz vágni.
Ha nem úgy kalkulálsz, hogy félreraksz vételár+legrosszabb forgatókönyvnyi pénzt, akkor nem ésszerűen döntesz.
E46 320d-re amit írnak, első körben az a turbó meghalása, a szívósor, esetleg a futómű lehet még problémás. Plusz a kuplung is költséges lehet. Ha bővebben érdekel, nézz utána.
Városba fölöslegesek a 2 lityós dízelek, meg amblokk évi 10-15k km alatt. Meg egyébként sem érdemes jelenleg régi dízelt venni indok nélkül, ahogy írtad is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!