Nem tudok választani egy pár sportos hátsó kerekes közül ti melyiket, miért vennétek? Többi lent!
-Porsche Boxster 986 (2,7 220Le)
-Nissan 350z (3,5 280Le)
-Toyota Gt86 (2.0 200Le)
-Bmw Z4 (2.5 218Le)
A következő három kicsit eltér!
-Mercedes-Benz E coupe (250cdi 204Le)
-Audi A5 Quattro (2.0Tfsi 211Le)
-Bmw e92 328i (3.0 234Le)
Egyiket sem,mert olyanra nem költök,ami nyeli utána is a pénzt,és napról napra veszít az értékéből.
Jó helyen lévő ingatlant vennék.
Ha valós a probléma, akkor a Toyota Gt86.
Jó súlyeloszlás, ideális teljesítmény, nem maradsz vele szégyenbe, de nem is ugrik le azonnal az útról. Feszes, sportos.
A 350Z az a nimbuszához képest egy kezelhetetlen behemót, és a V6-al nem is kicsit torkos, a többi verda, BMW, Audi, Porsche meg inkább státusszimbólum, és ne felejtsük el, a prémium kategória pár évesen hiába kerül újkori árának töredékébe (nagy az értékvesztés), de a karbantartása 10 évesen is prémium árban fog mozogni. Szóval szerintem ezek közül a Toyota, de még egy NC szériás MX5 is jó választás.
Ebből a Toyota, ami nem viszi el minden pénzed. Ha 911-s lenne, azt mondanám vedd azt, mert megbízható autó.
Nissanhoz benzinkút kell, BMW-hez meg egy jó szerelő.
TFSI motorok szeretik zabálni a vezérlést, négyhengeres cdi motorok, sem ajánlom, mert szeretnek meghibásodni.
Szórád József, a Porsche Hungária egykori vezérigazgatója mondta, hogy a sportautó vásárlása emocionális döntés, lényegesen kevésbé szerepelnek észérvek, mint inkább az érzelmek.
Tehát mondhatni, hogy ebben az árkategóriában már olyan autót vegyen mindenki, ami neki tetszik...
De! Presztízs és értéktartás tekintetében a Porsche toronymagasan kiemelkedik a sorból. Eleve a Porsche van leginkább a vezetési élményre optimalizálva. Vannak praktikus tulajdonságai is de a feeling és az élmény a Porsche esetében a legnagyobb.
Egy Porschét birtokolni egyben egy nagy család tagjának levést is jelent. Én is voltam Porsche tulajdonos, megalapítottuk a Porsche Club Pannoniát még a kétezres években, igazi autóbolond laza családias társaság, találkozókkal, barátságok szövődésével stb.
Ha észérvesen nézzük, a Porsche a legkevésbé értékvesztő autó és nagyon tartós, hosszútávon értékes. Ahogy idősödik, nem öreg használtautó lesz, hanem klasszikus.
Igazi hagyomány, tradíció, egy hatalmas legenda szeletét lehet általa birtokolni. A felsorolt autók közül egyedül a Porsche az, ami nem egyszerűen prémium, hanem inkább ún "vintage" kategória.
Úgyhogy én a Porschét venném.
Köszönöm a gyors válaszokat!
Úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Boxstert és egy GT86-ot is. Meglátjuk melyik, hogy tetszik! (Egy kérdés még az utolsóhoz: Boxsterben a 3.2 vagy a 2.7 a megbízhatóbb? Illetve eleg az a 220Le a 252 helyett?)
Nekem csak az alap 2,5ös 986os Boxi volt, az is kifújja sok komoly kocsi orrát a palyán a középmotor miatt, de egyértelműen jobb a Boxster S, a 252 pacival tulajdonképpen egxenértékű a régi léghűtéses 911essel, ami előtte volt (964)
Megbízhatóság, ha vezetett szervízkönyves, leinformálható, akkor jó a technika, bármelyik megfelelhet.
Ha facebook tag vagy, van zárt csoport, Porsche tulajok és Porsche adok veszek címen. Sok márkatárs segít, vannak szerelő és alkatrészes kapcsolatok is és mindenki segítőkész.
Ilyen értékű autók mellett én elgondolkodnék egy Nissan 370z-n. Fogyasztás ide vagy oda, a Porsche se fog egy decives se kevesebbet enni, ellenben a Nissan újabb, modernebb ettől a Boxstertől. Plusz kit érdekel a fogyasztás ilyen autóknál?
GT86 tényleg egy jó autó, de nem sokkal több egy 370z és szerintem többet kínál. Az ilyen "úgyse tudod kiautózni, meg kevesebb lóerővel is lehet jót autózni" dumákra én meg nem adnék. 200LE mai viszonylatban nem számít soknak. MX-5-öt meg akkor vennék ha sokkal kisebb lenne a büdzsém (természetesen régebbit). Ezek az autók már magasabb kategóriát képviselnek.
Mercit nem vennék mert státusszimbólum és unalmas. N-es motorkódú BMW-t se ajánlom,
Ha német autó akkor az A5, bár quattroval nem fog olyan soknak érződni az a 211LE, kövezzetek meg de lehet ennyiből inkább vennék egy TT-t, S3-at, vagy GTI/R Golfot. Nyilván ha nem ragaszkodsz a hátsó kerék hajtáshoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!