Kocka Ladámba mit rakjak, hogy sportos utcai autó legyen?
Figyelt kérdés
Mi a jó recept kockára ami még utcai de sportos? Mindennapi használatra lenne de szeretnék bele pluszt (jobb tapadás, nem dőlős kaszni, több nyomaték, kicsit pörgősebb motor). Most teljesen gyári minden rajta (1.59s láncos motor, 5ös váltó), kivéve a kipuff.. az valamilyen 47es lengyel rendszer. Előre is köszi a válaszokat!2018. márc. 17. 20:34
1/9 anonim válasza:
Ultetes, allithato futomo, jo gumik
Motor: direkt szuro,4-2-1 leomlo, dupla karbi ilyenek adnak egy kis pluszt.
2/9 anonim válasza:
47es rendszer se lehet valami komoly. Futómű: keményített gátlók, erősebb szilent, zsuk rúgó níva rúgó, motor alá ifa bakok,tapadás az gumin múlik,de széles gumi 14es felnin.Motor hengerfej síkba,karbiba nagyobb fúvóka, sport szűrő,golf gyújtás, kipufogó leömlőbe is bele lehet marni,elektromos benzin szivattyú, könnyített lendkerék,fokolt vezérlés, ladán végtelen a lehetőségek tárháza. Nézzél duen utcai lada hírdetést ott van sok minden leírva.
3/9 anonim válasza:
ja valami kimaradt, féket is tegyél alá mert nem áll meg akkor lesz sírás. Futóműbe, nyomtávszélesítő pogácsa tőcsavar (hengerfejcsavar esztergálva). Ha a motorhoz nyúlsz azt hűteni is kell.
4/9 A kérdező kommentje:
Köszi! A tőcsavarért nem büntetnek?
2018. márc. 17. 20:51
5/9 anonim válasza:
Magyarországon mindenért büntetnek szinte
7/9 A kérdező kommentje:
Mennyire számoltam jól? Körülbelüli összegek és leírtam mire mennyit költenék.
Futómű: Niva gátlók, rugók, más szilentek, meg ami még elkopott: ~130ezer ft
Kaszni: teljes küszöbcsere, taposók cseréje, plusz amit még találnak; teli hófehér fényezés, felnik: ~500ezer ft
Motor: teljes generál új dugó, vezérlés, mindennel gépmunkával; karburátor módosítás, átfúvókázás felújítás; elektromos gyújtás, nagyobb generátor, fékek felújítása: ~400ezer ft. Mennyire reális a számolásom?
2018. márc. 18. 14:26
8/9 anonim válasza:
Futóműre a 130 kicsit sokallom. Kasznizás kb annyi lehet, kasznitól függ. Motorfelújítás, egy egyszerűbb tuninggal is megvan szerintem 200-250-ből. Nagy generátor felesleges, karbihoz sem kell igazából nyúlni, csak jól beállítani az új motorhoz. Felfúrás, tuning vezérműtengelyhez megfelelő mértékű síkolás, főtengely köszörülés, hengerfej felújítás kb. De zsiguli.hu-n, mint említettem már, ott fent van minden, vezérműtengelyekről is tapasztalatok stb.
9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2018. márc. 19. 20:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!