Egyetértetek, hogy a szívómotor egy pazarlás?
Nekem sokáig volt szívóbenzines autóm, emiatt tudom miről beszélek.
Az egész konstrukció egy pazarlás.
Adott egy átlagmotor, 1600 köbcenti, ez alapból 115 lóerőt tud.De, ugyanekkora motor turbóval 160-180 lóerőt.Vagyis, eléggé kivan használva az a motor.
Egy modern 1500-1600 köbcentis autó helyben hagy egy régebbi 2 literest és a fogyasztása is 1.6-os marad.
A dízeleknél már régen rájöttek, hogy a motor csak turbóval motor, anélkül olyan, mint a kenyér vaj nélkül.
A benzineseknél ugyanez igaz, turbó nélkül csak kotyognak, mint a régi kávéfőző, turbóval sokkal hatékonyabbak és csak akkor húznak igazán.
A benzinmotoroknál később kezdtek kapcsolni a gyártók, feltehetőleg így spóroltak a fejlesztési költségeken.
17es nekem aztan magyarázhatod.2007es Mazda 6 mps em volt a turbó csere olcsó egy vezérlő hibájából a blokkot is cseréltük az drága volt 2 M körül állt mega mutatvány. Jól ment de a mostanim alig gyengébb ugyancsak Mazda 6 skyactiv 2.5 csak többet kell forgatni ha sietek. 8-9 literrel elmegy a csodaturbo 12-24 liter között volt.
Más turbós nem volt nekem de van ismerősnek ilyen 3 éves merci kupé nyavaja a Mazda otthagyja rendesen de a merci 30 százalékkal többet eszik .
Én nem látom az értelmét max ott hogy alul tol mint a disznó de több a hátránya mint az előnye .
Jó a turbó benzines is, de egy nagyköbcentis szivó V8 , V12 de még sor 6 még jobb.
A legjobb tuning a köbcenti növelése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!