Miért fikázzák sokan a Mustangot?
Sokszor olvasom vagy hallom, hogy tul sokat fogyaszt, pedig nem fogyaszt tobbet a hasonlo teljesitmenyu BMW-knel vagy Audiknal.
Azt is mondjak, hogy nem olyan kenyelmes, mint egy BMW, de egy ilyen alacsony aron kaphato sportautotol nem varhatunk el mindent.
Azzal is ervelnek, hogy 5000cm3-bol a BMW kihozott volna vagy 700 loerot (turboval, meg hasonlokkal), de szerintem a Mustangnak az az egyszeru motor a lenyege, ami benne van. Ez adja a hangjat es nincs is ami elromoljon, hosszu tavon sem kel javitgatni.
Emellett szerintem ez egy hangulatos auto - megis csak legendas - es a kulleme is vonzo.
Mit gondoltok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én nem fikázom, sőt, ha látok egyet még meg is nézem, de magamnak hamarabb vennék egy E vagy S Mercit. AZért, mert nekem az tetszik. Ha nem lennének az embereknek különböző igényeik, akkor nyilván nem élne meg ennyi gyártó ekkora választékkal egymás mellett. Azt viszont soha nem értettem, hogy miért kell fikázni a másiknak tetsző és másik által választott autót (és az élet egyéb területein mindent).
Viszont én sem Mercit, sem Mustangot nem vennék, mert sajnálok évente több százezret költeni egy autóra, úgyhogy járok egy 20 éves francia dízellel, amit szintén sokan fikáznak, de a családban a franciák beváltak, úgyhogy aki fikázza, annak ennél nagyobb öröme az életbe ne legyen :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azert fikazzak mert tipikus amcsi auto.........egy nagy hodály belerakva egy nagy bitang V8 aztan csókolom ....ennyi.....
Azon kívül a fék/futomű stb olyan primitív hogy arra nincsenek szavak....merevtengelyes hátsó futomű?!?Ertem en hogy hagyomanyok meg minden de özönvíz elötti technika.......nekem ettol fuggetlenul nincs vele bajom,mondjuk nem is vennek ilyet...ithon max azert vannak elajulva tole az emberek mert ritka,meg mert hú ez amcsi gép.....de a hazajaban par ezer dolláros proliknak valo hülyegyerekauto
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A helyzet az kérdező, hogy a Mustangnak annyi a különlegessége, hogy van egy nagyon szép, agresszív, sportos formája, meg egy nagy dög, paraszt motor benne, aminek a mérete miatt az ereje is sok, és nagy a hangja. Ennyi, amúgy semmi érdekes nincs a Mustanagban, olcsó anyagok vannak benne, különleges extrák nélkül, a futóműve nagyon buta, fékek gyengék, stb. Egy egyszerű Audi A4 egy mestermű egy Mustang mellett technikailag.
Viszont a legújabb Mustang az már más, az látszik, hogy európai embernek is el akar adódni, ott már komoly technika van (nem a 2.3-as turbómotorra gondolok). Viszont egy Audi S5-ől például még mindig alulmarad (igaz árban is sokkal olcsóbb).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Felesleges bármelyik európai gyártó autójával összehasonlítani, más kategória, más célközönség, más kontinens. Amerikában kifejezetten olcsó autónak számít ezért a beltér nem túl minőségi. De kit érdekel? Tipikus agresszív, nyers autó, nagyon jól néz ki, nagyon jó hangja van, nagyon jól megy. Itthon ha 7 litert fogyaszt az autó már sírnak, ott meg mit számít a 20 liter, olcsó a benzin.
Szerintem nincs olyan európai vagy ázsiai motor aminek a hangja felérne az amerikai V8-hoz. Ha választanom kéne, inkább egy Mustang mint egy BMW 320d.
Koszonom, ugy latom sok a pozitiv velemeny.
Ahogy az egyik valaszolo irta, en is orulok, hogy nagy a valasztek es nehany ev mulva hasznaltan remelem en is hozzajutok egyhez.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Amerikában kifejezetten olcsó autónak számít ezért a beltér nem túl minőségi. De kit érdekel? "
Kit érdekel? Mindenkit.
Utolso, nem biztos, hogy mindenkit erdekel, hogy a belter minosegi legyen.
Nem azt jelenti, hogy le van tepve a burkolat, meg kilatszanak a vezetekek, egyszeruen csak nem borbol, fabol van, hanem muanyagbol, de attol meg ugyanolyan szepek a formak, szinek, csak nincs tularazva.
Aki ilyen autot vesz, azt nem a faberakas erdekli, hanem az auto ereje es hangulata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!