Egyetértetek, hogy jelenleg a dél-koreai autók a legjobbak ár-érték arányban?
Az újabbak különösen szépek, végre leszoktak a "keleties" vonásokról a tervezők.
Tudásban ott vannak, ahol egy Volkswagen,Skoda.Viszont, árban jobbak.
Egy Kia Optima ugyanazzal a tudással kevesebbe kerül, mint a fenti két márka középkategóriás autója és anyaghasználat minőségében bőven van ott, ahol a Skoda, sőt...
Legyünk őszinték, egy kopogós műanyagos Skoda és VW szintet nem nehéz hozni.
De nekem nem nagyon tetszenek a koreai autók, kivéve talán a KIA Optima.
Soha nem értettem a kisembereknek ezt az "anyaghasználat minőség" mániát. Kiváló vegyész- és autóipari mérnökök már évtizedekkel ezelőtt kifejlesztettek olyan műanyagokat, amelyek remekül alkalmasak közlekedési eszközökben való használatra: magas a kopásállóságuk, olcsóak, újrahasznosíthatóak, könnyűek, jól megmunkálhatóak, szilárdak, stabilak, még az UV-fény sem bontja őket. Aztán mikor valamelyik gyártó ezt rakja a termékeibe, rögtön lehurrogják a fogyasztók, hogy hát ez kopogós meg nem szép meg tömegcikk. Mert mindenki egyedit akar meg a luxust. Holott nyilvánvaló, hogy a luxus anyagok egyébként meglehetősen korlátozottan alkalmasak arra az igénybevételre, amit egy személyautó tud felállítani - nem oda valóak. Ez egyébként meg is látszik, ha az ember megnézi egy 20 éves Toyota Corolla meg egy 20 éves 5-ös BMW belterét. Nem a BMW fog nyerni esztétikumra - az cafatokban fog lógni, megmattul meg tisztíthatatlanra koszolódik. Hála az anyaghasználat minőségének.
Szóval ha már így kihangsúlyoztad a kérdést: nem, nem hiszem, hogy e miatt ők lennének a legjobb ár-érték arányúak. Lehetnek éppen, de nem e miatt. A legjobb ár-érték arányt az a márka nyújtja, aki a legtöbb kisautót gyártja. Hiszen világos, hogy sokkal nagyobb a különbség a között, hogy az embernek van autója vagy nincs autója, mint a között, hogy az embernek kis autója van vagy nagy. Suzuki Celerio, Toyota Aygo, Dacia Sandero a nyerők ár/érték tekintetében. A Dacia szerintem külön kiemelendő - gyakorlatilag minden nevesebb szaklap egyetért abban, hogy ők ennek a címnek a birtokosai Európában, csak nekünk magyaroknak ezt történelmileg nehéz lenyelni, hogy egy román valamiben ennyire jó. A benzinvérű átlag magyar férfinak meg pláne.
2: A 20 éves G Astrába képesek voltak az ajtóra puha, "habosított műanyagot" tenni, míg egy új K Astrában kemény műanyag a borítás.
És 250.000 km után sem lóg semmi cafatokban, sőt a bőrkormány kopásán kívül semmi nem utal a futásteljesítményre ami javarészt városban került bele.
Persze ha valaki szereti a kopogós, kemény, japánosan igénytelen autóbelsőket, akkor olyat nyilván olyat fog venni. Félreértés ne essék, nem utálom én a Japánokat, volt szerencsém használni egy új Toyota Avensist, 5000 km-nél már nyikorgott rossz úton, és valami borzalom szerintem a beltér.
egyetértek. ceedet vettem, árkategóriájában messze veri a konkurrenciát.
semmi parasztvakítás, masszív kocsi, jól összerakva, pöpec futóművel és váltóval.
ja és sok benne a puha műanyag, akinek az fontos :))
Röviden: Nem.
Kifejteni meg nem érdemes, mert az önigazolást keresed, már a kérdést is úgy írtad ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!