Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy volt taxit érdemes megvenni?

Egy volt taxit érdemes megvenni?

Figyelt kérdés
2018. febr. 10. 19:52
1 2 3
 11/23 Barbell Deadlift ***** válasza:
49%

Ja és még annyit a sok okosnak, hogy január 1-től EURO IV-es autó nem lehet taxi, nagyon sok 7-8-9 éves autó hullott ki emiatt, amiket még 2-3 évig használt volna a sofőr.


De hogy a kérdésre is válaszoljak: Át kell vizsgálni az extaxit, ha megfelelő állapotban van, és jó árat kér érte a tulaj (én nagyjából a piaci ár harmadáért adtam el a taxit, úgy, hogy annál sokkal rosszabb állapotú "nem taxikat" is árultak sokkal drágábban) akkor érdemes lehet megvenni, amennyiben készen állsz arra lelkileg, hogy 4-500 ezret futott autókról van szó, amiknél bármikor tönkremehet valami (mint ahogy a 200 ezret futottnál is, csak az drágább lesz)

2018. febr. 12. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:

Szerintem pedig jobban jár az aki 2,5 millióért 3 éves 100 ezret futott volt flottás benzines Astrát vesz, mint ugyanennyiért 400 ezret futott 2 literes dizeles Passat volt taxit.

Hasznaltauto.hu-n ezek most a tipikus árak.

2018. febr. 12. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
Ami kimaradt, az ilyen Passatok 6-7 évesek...
2018. febr. 12. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
A kolléga megmondta a tutit. Végülis tényleg leszarja a taxis az autót... Az a munkaeszköze, azzal keres pénzt, fillérb@$zózik mindenen, szaril rá, ha egyik nap összeesik alatta az autó, és min 2 hétig nem tud dolgozni. Ébredjetek már fel. Vagy vegyétek meg a mari néni swityóját, idős hölgy tulajtól (aki nem csak 2 használtautót látott életében, az tudja miről beszélek), garantált 150ezerrel (naná hogy garantált tesókám, én tekertem oda). Egy 7-10 éves taxinak max annyi lehet a baja (a kopó alkatrészeken túl), hogy szét van ülve az ülés, zörögnek a beltéri műanyagok a sok városozástól, meg valószínűleg még a bezúzás után is Wunderbaum szagot fog árasztani az autóból hajtogatott fémkocka. Csak mellesleg, az én taximat mindig márkaszervízbe viszem, karban tartom, mert ez termeli a lóvét. De tudom, az ország 90%-a (beleértve a vezérkart) nincs tisztában vele, hogy döglött tehén nem ad tejet.
2018. febr. 12. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:

Nekem is van taxis ismerősöm, az ő példájából kiindulva viszont nem vennék ex-taxit.


Fillérb...ó, sufniszervizbe viszi, minden sarka festve volt már, egyebek.


Ilyen alapon a flottásokkal összehasonlítva semmivel nem érné meg jobban egy volt taxit megvenni. Főleg a sok városban való közlekedés, gyakori indítások, miegymás. És sok úgy van vele, hogy x. kilométert belehajt, aztán veszi a másikat, ugye 10 évnél idősebb autó nem lehet taxi.

2018. febr. 12. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
És itt a sufniszervizt pl. úgy kell érteni, hogy valami hibakódot kiüttetett mert pár indítást engedélyezett volna már csak.
2018. febr. 12. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 Barbell Deadlift ***** válasza:
28%

Nyilván ilyen is előfordul, hogy a taxis igénytelenül szervizeli az autót, de ugyan ez megtörténhet magántulajnál is.

A flottás Astrában hiába van csak 100 ezer, szervizkönyves kilométer, ha apuka kisfia csak padlógázzal közlekedett.

2018. febr. 12. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 Barbell Deadlift ***** válasza:
55%
Ja, és le lehet pontozni a válaszaimat, én az igazságot írtam le, majd amikor viszitek turbócserére a "szervízkönyves flottás autótokat", akkor pontozzatok.
2018. febr. 12. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:

Persze, a használt autó az mindig szerencse (meg pénz) kérdése.


Igazából ami példákat én hallottam az nem jelenti azt, hogy egy volt taxi kizárólag jó nagy sz.r, de nem is kevésbé lutri mint egy magánszemélyé, vagy cégé ahol flottás volt, és esetleg hanyagok voltak karbantartás szempontjából.

2018. febr. 12. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:
100%

Oké tegyük fel, hogy flottás autót fiatal srác kipörget hetente pár percre 5000-6000-res fordulatra (benzinest).


Ugye egy ilyen alsóközépkategóriás autó 3 év után jobban szét lesz hajtva mint egy 400 ezret futott 6 éves taxi?

Hol tesznek bele gyári, nem utángyártott fékbetétet, benzinszűrőt... a márkaszervizben vagy a családi ház garázsban dolgozó maszeknél?

2018. febr. 12. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!