Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen problémák szoktak...

Milyen problémák szoktak lenni a dieseles autókkal?

Figyelt kérdés
Szeretnék dieselest venni,és szeretném tudni hogy milyen bajai szoktak lenni és évente mennyibe kerülnek a csináltatásai?

2018. febr. 4. 14:12
 1/8 A kérdező kommentje:
Írjatok véleményeket,tapaszalatokat akinek volt vagy ismer opyat akinek van!
2018. febr. 4. 14:13
 2/8 anonim ***** válasza:

Nekem izzítógyertya probléma volt csak ami csak dízelt érint.

Golf IV 1.9 TDI 110 lóerős. 315.000 km volt benne óra szerint, amikor eladtam, izzítógyertyákat kellett csak cserélni benne egyszer.

Most egy 2.0 CRTDI van, ebben is az egyik izzítógyertya meghalt, ebben most garantáltan 190.000 km van, és most kell a gyárit kicserélni benne.


Majd a sztereptípiákat leírják mások...


Mennyid van rá, és milyen modellt néztél?

2018. febr. 4. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Nekem most jön a 180ezres szerviz, de eddig csak a kötelező dolgok (gumik, fékbetét/tárcsa, olajok, szűrők, hűtőfolyadék, vezérműszíj 160ezernél) voltak cserélve, semmi más. 2011-es ford focus Tdci.
2018. febr. 4. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Mk4 es mondeot néznék vagy 2010/11es passatot. Még nem tudom melyik legyen!
2018. febr. 4. 15:17
 5/8 A kérdező kommentje:
180-200 az még jó. Kötelező szervíznél! Évente kell szervizelni vagy bizonyos kilometer után!
2018. febr. 4. 15:20
 6/8 anonim ***** válasza:

hidegben ettől könnyebben induljon:


https://www.youtube.com/watch?v=1WtP7F5Qc3Q

2018. febr. 4. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Micsoda? Egyből beindult az a DT-75-ös, pedig láthatóan kemény tél van ott.
2018. febr. 4. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Idővel lehetnek problémák az üzemanyag befecskendező rendszerrel, kettős tömegű lendkerékkel, turbófeltöltővel, részecskeszűrővel. Ez mind költséges hiba, de nyilván nem feltétlenül, és nem egyszerre jönnek. A részecskeszűrő az, ami gyorsan csinálhat nagy számlát, ha sokat használod városban. Emiatt az új dízeleket időszakosan mindig meg kell hajtani hosszú távon, hogy regenerálni tudjon.


Az egy évre eső költség nagyon függ a típustól, állapottól, szóval erre nem lehet konkrét számot mondani. Én új autóban már nem vennék dízelt. Sajnos a benzinesek is ebbe az irányba haladnak.

2018. febr. 4. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!