Milyen problémák szoktak lenni a dieseles autókkal?
Nekem izzítógyertya probléma volt csak ami csak dízelt érint.
Golf IV 1.9 TDI 110 lóerős. 315.000 km volt benne óra szerint, amikor eladtam, izzítógyertyákat kellett csak cserélni benne egyszer.
Most egy 2.0 CRTDI van, ebben is az egyik izzítógyertya meghalt, ebben most garantáltan 190.000 km van, és most kell a gyárit kicserélni benne.
Majd a sztereptípiákat leírják mások...
Mennyid van rá, és milyen modellt néztél?
Idővel lehetnek problémák az üzemanyag befecskendező rendszerrel, kettős tömegű lendkerékkel, turbófeltöltővel, részecskeszűrővel. Ez mind költséges hiba, de nyilván nem feltétlenül, és nem egyszerre jönnek. A részecskeszűrő az, ami gyorsan csinálhat nagy számlát, ha sokat használod városban. Emiatt az új dízeleket időszakosan mindig meg kell hajtani hosszú távon, hogy regenerálni tudjon.
Az egy évre eső költség nagyon függ a típustól, állapottól, szóval erre nem lehet konkrét számot mondani. Én új autóban már nem vennék dízelt. Sajnos a benzinesek is ebbe az irányba haladnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!