BMW E60 dízel vagy benzines?
Most tervezek új kocsit venni a mostani helyett, egy E60-as automata BMW-t néztem ki, 2007-est vagy későbbit.
Valakinek személyes tapasztalata, hogy benzinest vagy dízelt nézzek, vagy teljesen mindegy?
"Ezek a mostani 2005 utáni dízelek nagyon "kulák" "
Ez akár igaz is lehetne, de tulajdonképpen a BMW-nél a benzinesek lettek nagyon kulák 2005 után.
Szia!
#7-es válaszoló vagyok!
Bmw e60 320i az már egy sorhatos motor:)
A motorhoz töbnyire hozzá sem kell nyulni!
Általában csak (dízeleknél) vannak dugatyu problémák, csődugulás!
De a benzines sorhatos 320i nagyon közkedvelt nagyon bevált motor lett!
Igazán olyan egetverő nagy gondok nincsenek a benzinesekkel!
Olajszűrőház tömítést kell néha nálla cserélni ilyen 50-60 ezer km után!
Egyébként ha városban hajtod! És nem nyüstölöd! Akkor ilyen 8-9 literből elmegy.
Ez a fogyasztás nyilván több lehet ha elgorul a gyógyszered!
Tehát! Ha veszel e60 320i-t
-TUDNI KELL A MULTAT!
-300.000KM ALATT LEGYEN (jobb esetben)
-A BMW E60 MOTORJAI LÁNCOS SZELEPVEZÉRLÉSŰEK (ÖRÖK ÉLETŰEK)
Hidd el nem csalódsz ha megveszed!
Igen, azóta néztem, hogy csak a facelift előtti 20-as nem sorhatos, a többi igen.
Én max 150 000, max 200 000 kilóméterrel keresek.
Ezek az e60-as 320i-k ezek elmennek 500.000km ig is akár
De sajnos már alig kapni kevés km-est!
Szóval mindenfélképpen kevés km-rel keress e60-ast.
Ezzel nem arra célzok hogy a sok kilométeres esetleg használhatatlan vagy éppen rossz!
Csak a minap látam néhány bmw e60 ast 300-350.000km-rel alap felszereltségben 5millió ft-ért.
És mondtam is egyből a kereskedőnek hogy azért senkit se nézzenek hülyének!
Jó azis igaz hogy meg kell fizetni a normális bmw-ket!
Ma már meglehet kapni őket kb 2millió-ft ért is
De minden féleképpen fordítson rá az ember 3.5-4 millió forintot. Sokan ezt az árat ma is tulzottan soknak gondolják de ez alatt az ár alatt nyagyon csúnya sztorikba lehet belefutni.Főleg ha dízel és automata!
Ha benzines és manuális vagy automata az tök mindegy!
Autópályán sokkal jobb az automata váltó!
E60 320i LOL
Nekem E60 525D volt, egy normális nagyobb szerviz olyan 600 és 1,2 milla között állt meg, viszont akkor szinte minden ki lett cserélve amit ki kellett cserélni. Igazából csak a presztízs miatt vettem, meg tetszett is, de sok volt vele a nyűg, ha nem van a presztízs híve szerintem olyan ár kategóriába amilyenbe ebből a darabból értelmeset tudsz venni, egy kisebb kategóriájú márkából sokkal jobb és újabb állapotút tudsz venni. (egyébként így ex BMW-s ként azt mondom hogy a BMW 3 liter alatt csak vicc, nekem gyengének tűnt az 525dé)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!