Nagy, jófajta Bmw-vel, Audival, Mercivel közlekedők, ti félrehúzódnátok az autópályán, ha előzés közben egy nagy teljesítményű szupersportkocsi, konkrétan egy MASERATI SHAMAL tűnne fel a vissz. Pill. -ban?
A 90-es évek legerősebb Maserati típusa volt, V8-as biturbó,
326 LE, 270-es végsebesség, alig 5 s 0-100-ra. Ez elöl már érdemes kitérni, ugye? Mellesleg az egyik kedvenc szupersportautó típusom, már csak ezért is kérdezném.
Tehát nem ilyen alap, kis 316-os tulajok véleményét kérném, mert azt egy 1.3-as régi Swift is otthagyja...
Akkor "versenyre" kelnél vele, tehát nem "hagynád" magad?
Pedig jó eséllyel a Maserati kerülne ki győztesen, amennyiben mondjuk teljesen véletlenül dzabaddá válna a pálya, s jó hosszú egyenes következne, ld. pl. M6-os...
A Maserati Shamal vacak??? De hát miért? Kitalálom: mert olasz, ugye? Ej, pedig hát a MASERATI az a nagy német 3-as felett van presztízsben! Ez olyan mintha a BENTLEY-T is
lexaroznánk!
Figyelj, én 3.0 TDI Audival járok sokat. Ha lehet, mindig a külsőben megyek, ahogy kell. Ha éppen 140-el van kedvem menni, akkor megelőzhet az 1.2-es Corsa is 160-al, miért ne tenné? Nem fogok utána menni, nem teszünk különbségeket autók alapján.
Van hogy odalépek neki igen, és olyan is vaan, hogy látok egy erősnek TŰNŐ autót a tükörben, akkor is odalépek. Ezt a Maseratit speciel nem ismerném meg, és szerintem akinek ilyen van, az már nem padlózza autópályán.
De ha mégis, és látom hogy gyorsabb, akkor elengedem úgyis (mondom, ha lehet a külsőben megyek).
A kerdes lenyege gondolom az h odakat zengjunk a masaratidrol mikozben egymas gatyajaba nyulunk.
De. Ez nem fog megtortenni, egyreszt azert nem mert ha nagy diszno dojcse erogeppel utazok a palyan es ha valamiert versenyezni akarnek egy regi masaratival valoszinuleg ott hagynam. Egy 5-6 literes bmw merci vagy audi mar erosebb ennel. De egyebkent ki az a suttyo aki egy nemet zaszloshajoval beleall egy mazaratiba? Az mar nem az. A harmas tulajok, sotet paraszt audisok meg a dizel papaszemes mercisek ezek. Egy s osztallyal mar nyomjak neki mint az allat.
De amugy, aki arra adja a fejet h egy 20 eves masaratit hajtson, csak egy ritka nagy sotet allat lehet ha kinyomja belet. Ezek nem arra valok. Nagyon jok a masaratik, ha van egy akkor vigyazni kell ra.
Egyebkent mi az h a masarati a nemet gyartok felett all presztizsben? Ezt magyarazd mar meg. Mi az a presztizs? Es ami jobban erdekel milyen tulajdonsagokat foglal magaban a presztizs amivel jobb a masarati?
A "presztízs" jelentése: tekintély, befolyás, hatalom.
Ami szerintem megkülönbözteti, az az, hogy ezek a 90-es
évekbeli Maserati típusokból elég keveset gyártottak le,
a Shamal mondhatni kisszériás volt, ezért egy ilyen sportkocsinak az értéke csak nő, mondhatni minél öregebb, annál értékesebb, ellentétben a a német prémiumokkal.
Meg az anyaghasználat az utastérben, egyediség, ilyenek.
Azt akarom ezzel, hogy nemcsak a germánok tudnak autót gyártani és van feljebb náluk minőségben, presztízsben, megjelenésben... Vagy mondok egy abszlolút prémium luxus-szupersportautó márkát: a svájci MONTEVERDI. Azok is minél öregebbek, annál drágábbak. Teljesen kisszériás típusok!
VAGY A Bugatti, Aston Martin, Jaguar, Lamborgini, Ferrari,
ezek mind felette állnak a németeknek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!