Szeretném letenni nagy motorra hamarosan és azon gondolkodtam veszek egy simsont hogy fél-1 évig legalább érezzem a váltós motort ha belefogok a nagykat.-ba.
Milyet érdemes venni ami olcsóbb vagy ami felujitott inkább?
Valamint milyen árkategória a minimum amiért vásároljak? 3 v 4 sebességes legyen?
Fölösleges ilyen okból váltosar venni. Ha már am is motorozol akkor azt megszokod a kötelező gyakorlati órák alatt.
2018. jan. 24. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
s51 b töl egészen az s 51 c ig bármelyik jo a gyakorláshoz
60 ért kapsz szart ami talán beindul 20. rugásra ha betudod rugni
80-90-100 kb ezért kapsz egy jobbat amit tudsz már használni
tipp:
ha veszel akkor fékeket a kuplungot és a csapágyakat(szilenteket is) cseréld ki utána hykomolal töltsd fel, és a 3 sebeséges valamennyivel jobb
2018. jan. 24. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 anonim válasza:
Van egy eladó S51N-em, 4sebis.
Most esett át egy teljeskörű felújításon, fényezés hátravan még.
Felújítás előtt max sebessége síkon 68km/h volt gps szerint 95kg alatt.
Most kicsivel többet várok tőle.
Ha érdekel írj privátban.
2018. jan. 24. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Semmilyet... azok nem arra valók, csak gondolj bele, hogy amikor gyártották őket, már akkor is egy elavúlt konstrukció volt, csak persze itt tökéletes lett, mert nem volt más, és mai napig az mert ma sincs más az átlagnak, így istenítik az ndk-s csodát
2018. jan. 27. 11:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
#4 tudom hogy régi de ezt muszály. Szerinted olyan elavult rossz a simson? Irjál már nekem olyan motort ami ilyen jól bírja a kínzás apámnak is van egy 18ezer üzemórával s51b 1989 több ütést kap szerintem tőlem mint amit eddigi életében kapott.... Mikor a mai 30-40éves felnőttek gyerekek voltak nem tudod elképzelni hogy kínozták volt hogy 8an ráültek úgy mentek 1 kört. Amire ki lett találva arra a legjobb! Persze terepre annyira nem mivel utakra tervezték...
2020. máj. 6. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
az összes japán és olasz motor például a mai napig megy, aminek gazdája van. Nekem pl egy KTM MX500-am van terepezni, elmúlt 30 éves és mégis ugyan úgy megy mint egy új.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!