Victor 2000 kérdése:
Chevrolet lacettin fojtószelep tisztítás után magas alapjárat, lassan áll vissza a fordulat gázelengedésnél, sebesség váltáskor felpörög a motor. Mitől lehet?
Figyelt kérdés
Tisztítás előtt nem voltak ezek a problémák. Egyik szaki azt mondta be kell tanulnia a motornak az új helyzetet (pillangó szelep). Valóban így van?2018. jan. 21. 11:29
1/7 anonim válasza:
Így így, azonban vannak típusok amiknél csak géppel lehet feltanítani
2/7 anonim válasza:
Összeszereléskor illik a tömítéseket cserélni,főleg,ha a gumigyűrűk már kemények.Lehetséges ok is lehet az ,hogy itt valahol enyhén fals levegőt szívhat.Ekkor szokott ilyet produkálni még.Ezt a + levegőt a légtömeg mérő ellenőrzése nélkül szívja a motor.
A pillangó szelep állása meg változatlan,A jeladója ugyan abban az állásban érzékeli és ezt adja az ECU-nak,de az alapjárathoz másik csatornán szívja a motor a levegőt,a pillangószelepet kikerülve.
Ez amúgy benzines?
3/7 A kérdező kommentje:
Igen benzines
2018. jan. 22. 08:32
4/7 A kérdező kommentje:
Légtömeg mérő nincs ezen a típuson,legalább is a pillangó előtt nincs, nem volt leszedve a pillangószelepház csak helyben volt tisztítva. A tisztítófolyadék nem tud befolyni a szabályozó motorhoz? Ez nem okozhatja a problémát?
2018. jan. 22. 11:43
5/7 anonim válasza:
Vedd le az alapjárati motort és egy próbát megér a tisztítása.A z enyémen azóta nem ingadozik az alapjárat.Az előtt néha le is állt.Át kell mozgatni óvatosan egy tisztító folyadékba,ami lehet benzin is.Az orsós tengelyen lévő zárótömítésre nagyon vigyázz.A tengelyen nem lehet korrózió nyoma.Utána alaposan fújd be WD40-nel és így is mozgasd át.
6/7 A kérdező kommentje:
Elvittem diagnosztikára a megfelelő programmal két perc alatt megoldotta a szaki. Azóta megszünt a probléma. Az 1.6-os motorok nem tudnak maguktól beállni tisztítás után. Remélem segítek az infóval hontársaimnak.
2018. jan. 26. 14:55
7/7 anonim válasza:
Igen, segítesz, épp most cseppentem ebbe a galibába egy 1.6-os Chevy Lacettivel, leszereltem a folytószelepet egy nappal ezelött, gyönyörűen kitisztítottam, és kezdődött az őrület. Olvastam neten, hogy ilyenkor megugrik az alapjárati fordulatszám, de írták azt is, 30-40 km után megszűnik a jelenség. Közben benéztem két szerelőhöz is, mindkettő azt tanácsolta, húzassam meg autópályán, majd magához tér.Ma már több, mint 150 km-t mentem, de üvölt a motor és rángat, indításkor alapból felugrik 2500-ra a fordulat. Menet közben annyira nem gáz, csak rángat kicsit az autó, de váltáskor feszalad 4000-ig, rettenetes.Remélem nem lesz semmi baj, azt hiszem, holnap keresek egy épkézláb szerelőt diagnosztikával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!