Fojtószelep takarítás után valami lett az alapjárattal. Mi lehet a gond?
Üdv.A segítségeteket kérném,hátha tapasztalt már valaki ilyesmit.
Van egy 2005-ös mazdám 1.8 benzin.Olyan jelenség volt az autón h a "gázpedál szorult".Leszedtük a fojtó szelepet és kitakarítottuk a lerakódást.A hiba megszünt.Viszont most olyan jelenség áll fent hogy ha az autót bármilyen sebességnél kigurítom 1400 1300 az alapjárat ha nullára megállok akkor akkor viszont a helyére áll.Voltam szerelőnél megnéztük géppel hibát nem ír.Viszont azt mondta hogy szerinte ez a normális mert amikor a sebesség index megszűnik akkor ugye vissza áll a helyére.És azért tartja fordulaton hogy gázadáskor vagy motorfékezéskor ne rángasson az autó.De míg nem takarítottuk ki addig nem volt ilyen.
Az lenne a kérdésem hogy ez most normális,vagy keressek másik autószerelőt?
Köszönöm.
Egy tippem lenne, ha hasonló az elv mint az enyémen, akkor az hiba.
A fojtószelepnél kell legyen egy helyzetérzékelő, ez már egy jó ideje elektromos jeladó. Amennyiben ezt megmozgattátok/levettétek, más feszültséget ad az ecu-nak a gázpedál helyzetéről, emiatt magas az alapjárat.
Az enyémen meg van adva hogy alaphelyzetben milyen tartományban kell legyen a feszültség és fokozatosan hogy nő ahogy nyomod a gázt. Beállítás után ezt rá kell tanítani és minden helyreáll.
Szerintem ennyi lehet a baj...
Azt mondta a szerelo h global obd 2 tud csak kommunikalni vele es nincs olyan mappa h fojtoszelep beallitas.
Eloszor megprobalom az aramtalanitast.
Koszonom a valaszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!