Adblue fagyás veszély?
Azt olvasom neten több helyen is hogy -11c on megfagy az adblue. Külföldi fórumokon írják hogy de bírja a hideget mert van benne adblue rendszer fűtés. Persze ez így is van ha abból indulunk ki hogy csak használat közben van hidegen a kocsi. De mivan ha szabad ég alatt vagy fűtetlen helyen tárolja az ember?
Szétrobbannak a csövek, tartályok és egyéb alkatrészek, a paraszt meg viheti megjavítani pár száz ezerért? VW Passat b8
Duplarész szigetelt az adblue rendszer ,alapból.
Persze megfagyhat ,~-11 -16 fok között.
Elektromosfűtéssel megvan ez oldva, a fő fűtőkör először csak az adagolót fogja melegíteni ,és az előtér boxot.
Ez kb 18 másodpercnyi fűtést tesz -30 fokig.
Járó motornál a fűtés 7-12 fokig fűti fel aktívan.
Az aktív hőmérsékletet 6-12 óráig tartja fagyáspontig.
-11 fokon még csak kásodik a vizes oldat miatt, itt ~1-1,5 óra kell neki ,hogy megfagyjon.
Hm, ez a kérdés, most, hogy így feljött, engem is foglalkoztat. :D
Nem látok bele mélyebben a jármű lelkivilágába, de a fűtés hogy van megoldva azoknál a járműveknél, amelyek úgy 60 liter AdBlue-t hordanak magukkal (hirtelen példaként MB Conecto)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!