Első vezetés hogyan zajlik?
Oktatótól és tanulótól függő.
Sok oktató már nem rutinpályázik a tanulóval, van amelyik igen.
Az biztos, hogy a vezető ülésbe kell beülnöd, a többi majd kiderül, ha ott leszel:-)
Első alkalommal forgalmi vezetésen 100 méter után az oktató beletaposott a fékbe, természetesen le is fulladtunk. Furcsa volt, hogy a kocsi (magától - nem én fékeztem) megállt. Az ok: nem álltam meg a Stop táblánál/Stop vonalnál.
Balról van egy épület, ami takarja a kilátást. Magyarul a stopvonal az épület sarkától vagy 10 m-re van befelé van. Amikor még biciklivel jöttem, természetesen nem álltam meg sose, ezért kocsival se álltam meg.
Azóta se állok meg ott, ha onnan jövök ki és ahogy láttam mások se szoktak, mert logikátlan. Abba a kereszteződésben még baleset nem történt.
Természetesen akkor megtanultam, hogy (tanulókocsival főleg!) meg kell állni a stoptáblánál.
Elvisz rutinpályára vagy ha az nincs akkor üres parkolóba/piactérre/vasútállomásra. Ahol épp nagy üres hely van. Elmagyarázza az autó működését, részletességtől függően ez fél óra, egy óra. Az enyém nagyon részletes volt, minden kütyüt bemutatott amit egy mai modern autó tud.
Majd pár kör a placcon, ha jól megy akkor mehet a kertváros ahol kicsi a forgalom, ha nem megy jól akkor pedig szép nyugodtan tanítgat a parkolóban egy kis ideig még.
Az első napon én már 110 Km-t mentem, a járműkezeléssel nem volt gond. Na aztán a városozással megszívtam, mert a komplex figyelés nagyon rosszul ment, közel 60 órával tudtam csak vizsgázni és tökéletes nem lett akkor se. Mondjuk így évekkel később már nincs probléma vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!