Ha megállít a KPM, hogy megnézzék nem tuningolt-e az autó, és leég tőle a fékpad, akkor az jó?
Mondjuk tegyél rá egy high-end aeroxot egy mobil fékpada. kirúgja maga alól, vagy leugrik róla.
Tegyél rá 1 okosított om606 dízelt, megnézném hogy hol bírja el az a mobil autós fékpad azt a cirka 600-700 nm nyomatékot :D
Ellenállásos CFT görgő nem fog leégni,mivel önhűtő ,minél gyorsabban forog annál több levegőt szív a forgással a lamella.
Helyi kitelepített próbapad pedig nem foglalkozik egy 1500 lóerős döggel ,amin látszik ,hogy kivan vágva a motorháztető a 2 turbónak ,és lökhárító méretű cooler van.
Azt szépen fix padra beszállítják ,és ott rögzítik a kocsit.
De még nem fékpad hanem teljesítménymérő szondapadról beszélünk.
Fékpadról akkor amikor hajtott tengelyes pad ami fékezhető,vagy te fékezed meg.
De próbálkozásnak aranyos volt, így fél 6 fele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!