A Ferrari Budapest Szalon mennyire mehet?
Nem, a Ferrari szalonban nincs Maserati, a Maseratik a Váci úton vannak a Duna Pláza után, ahol egyébként a Ferrarinak a szervize is van. A szalon a Szabadság téren van.
Amúgy az a 3 kiállított autó azok bemutató darabok, alapmodellek, amik utána vagy csereautóként maradnak a cégnél, vagy esetleg mennek kedvezményesen a piacra. Akik komoly vevők, azok általában egyedi összeállításban rendelnek kocsit, extrákkal, amit legyártanak nekik és a szervizben (nem a szalonban) veszik át őket. (Amúgy időről időre a Bank Center (ahol a szalon találhat) alatt lévő mélygarázsban is látni parkolni 1-2 Ferrarit, de ezt nem tőlem hallottátok.
Meglepődnétek hány Ferrarit adtak el pl. tavaly, csak név szerint fel tudnék sorolni 8-10 embert akik az elmúlt 2 évben vettek újat, de van aki többet is, sőt van aki a 600 milliós csúcsmodellből is kapott, Pesten lehet látni szaladgálni néha, fehér színű. A Vörösmarty téri garázsban pedig állandóan találni 3-4 darabot is, mind újabb modellek, van közte egyedi is.
Ha érdekel hogy mennyi Ferrari szaladgál itthon, főleg Pesten, ajánlom ezt az oldalt böngészésre: [link]
Valóban ritka az, hogy ha valaki ennyi pénzt szán autóra, az kiállított darabot visz el. Az leül, és testreszabja magának, lead egy megrendelést a saját igényeinek megfelelően, amit legyártanak neki.
A Bentley szalonban havi 1,5 vevő az átlag, szerintem Ferrarinál is hasonló. Tehát ez az évi 15-20 eladott Ferrari az reálisnak tűnhet.
De nekik elég ennyit eladni ahhoz, hogy profitábilis legyen. Ha számolsz átlag 100 millióval / autó, akkor az így is mondjuk 1,5 milliárd forint forgalom évente.
Egy Toyota szalonban ehhez el kell adni 150 darab 10 milliós kocsit. Vagy 300 darab 5 milliósat. (utóbbihoz majdnem minden nap el kell adni egy autót)
Persze ezek példák, és eléggé leegyszerűsítve, de remélem átment a lényeg :)
"Valóban ritka az, hogy ha valaki ennyi pénzt szán autóra, az kiállított darabot visz el. Az leül, és testreszabja magának, lead egy megrendelést a saját igényeinek megfelelően, amit legyártanak neki."
De ezt csak így gondoljátok, vagy tudjátok biztosra? Nekem van viszonylag közeli ismerősöm, aki Lamborghini Hurracant vett, majdnem 30 ezer euróval olcsóbban, amiért volt benne 1300 km és kiállítva is volt. Megvehette volna listaáron is az autót, mert van annyi pénze, de minek? Arról nem beszélve, hogy hosszú hónapokat kell várni egy személyre szabott modellért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!