Astra J 1,6 3,85 misiért. Vennétek?
Nekem nagyon tetszik és gondolkodom rajta. Egy nem túl drága, de megbízható, kényelmes és csendes utasterű cégautót vennék amivel időnként hosszabb távokra is nyugodtan el merek indulni. Mit gondoltok? Jó döntés?
Természetesen új, ennyi pénzért jó vételnek tartom.
Dízelt nem szeretnék, nem is használnám ki, 70% város, 20% vidék és 10% nagyobb távok (70-250 km), évi 10 ezres futás max.
A kifutó J-ket dobálják ennyiért.
Ez még a szívó 1.6-os 115Le-s motor egy dög nehéz kaszniban. Iszonyat lomha jószág, nem fogsz vele fogyasztási versenyeket sem nyerni.
Ha ezek nem zavarnak és amúgy is tetszik, ennyi a keret, akkor hajrá, ne érdekeljen más véleménye. :)
Ha azt vesszük, hogy egy klímás Lada Vesta is ilyesmi áron van, ár-érték arányban egész jó.
Én K Astrát rendeltem, elvileg februárban érkezik. Ennek több értelmét láttam, igaz jóval többe is került.
4.-es:
nehéz és lomha , gyenge szívó benzines? Nekem ezek pozitívumok :9 Nálam azt jelenti hogy van benn anyag, biztonságos, csendes és nem kerül százezrekbe a turbó javítása :)
Nem versenyezni meg száguldozni veszem, hanem hogy kényelmesen 130-as utazóval autópályán eljussak Pestre, szóval meggyőztél :)
K Astrája van a főnökömnek is, az is tetszik csak nekem picit drága. Meg lényegében a J Astra is tud mindent amire szükségem van: klíma, tempomat, tágas utastér
Ha megfelel az igényeidnek és amúgy is meggyőztelek, akkor most is azt mondom vedd meg! :)
Én kicsit másképp látom, de ez ne befolyásoljon: Azt szeretem ha egy autó úgy biztonságos a nagy szilárdságú acélok révén ha könnyű. Értem ez alatt, hogy nem 800 kilós Marutikkal alakok járni, de maradjon egy 5 ajtós kvázi kis autó 1,5 tonna alatt. Ez által fürge is lesz, ha 130-nál odalépek egy előzésnél a nyomatékos turbó motor által visszaváltás és motorbőgetés nélkül meginduljon, ne villogjanak a hátsómba, mert gyök kettővel előzöm a másik autót. Emelkedőn való előzés se jelentsen gondot.
Azt írod 70%-ban városban használod. Erre abszolút logikus választás egy ilyen benzinmotor. De itt megint ki fog jönni a fogyasztásban a nehéz autó - relatív gyenge motor hátránya.
Nekem eddig egy H Astrám volt/van. Pécs-Budapest távon járok vele rendszeresen pályán. Teljesen elégedett vagyok vele, csak azért cserélem mert már beletoltam 300.000km-t. Ennek ellenére mind a mai napig hibátlan. Marad is a családban kicsit kímélőbb, kevésbé intenzív használatban, mert aprópénzért elszórni nem érné meg. Turbós. A turbónak semmi baja, hibátlan. De ha holnap bedöglik és 300.000km-enként kell egy turbót felújítani (nálad ez 30 évet jelent!!!), szerintem nem egy rossz arány. 100.000Ft-ból gyári komplett középrész cserével megvan a felújítás. Nem dőlök a kardomba egy ilyen összegtől. Két éve vettem rá új nyári gumikat, az ennél többe került.
De nem vagyunk egyformák, nem egyformát az igényeink. Ezeket is csak érdekesség képen írtam le. Nem rosszak a J Astrák, nálunk is céges autókként van ilyen. Sok gond nincs velük. Rosszul nem jársz. Ár-érték arányban jó választás. Szervizköltségei mérsékletek. Ha cégautóként veszed, az Opelnél van plusz kedvezmény rá, de gondolom az már bele van kalkulálva.
Igen, meggyőztél :) Amint eladom a régit, megyek is a helyi Opel dealerhez. :)
Én kicsit amerikai szemmel tekintek az autókra (a fogyasztás nem annyira mérvadó, inkább a kényelem, masszivitás, megbízhatóság számít). Ha tartósan 10 liter alatt marad az átlagfogyasztása, az már nekem tökéletesen megfelel.
Volt automata turbódízelem is, nagyköbcentis, motorikus baja nem volt annak sem. De dízelt nem szeretnék többet. Nekem kicsit illúzióromboló mikor egy szép elegáns kocsi mellett elmész, és olyan szaga van mintha megszívnád a gázcsövet egy záptojáson keresztül. Amennyit én megyek, nem térülne meg a kevesebb fogyasztás, meg bele is van kalkulálva ha 10 litert nem lépi át, akkor megfelel.
Szeretek hamar felváltani, benzineseket is 1500-2000 rpm között hajtom, volt kis autóm is, azzal rettentő sokáig eljártam egy tankolásból.
Automata meg eleve hamar felkapcsol, ami nekem volt az is 50-nél már kapcsolta az 5-öst.
EGy új normál méretű automata kocsi elég drága sajnos errefelé, de mivel az Opel az kicsit GM, USA-ban is árulják Chevroletként, biztosan megfelel az elvárásaimnak.
Szerencsére én tanultam kézi váltón vezetni, az sem okoz problémát, bár mint az amerikaiak többsége, én is inkább az automatát preferálom, de majd legközelebb, ha jobban felpörög a cég :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!