A nagyobb benzinmotoroknak milyen a gázreakciója?
Azért kérdezem, mert én sohasem szerettem benzinmotort vezetni, rossz a gázreakciójuk, sohasem azt csinálták, amit szeretnék.
Az első autómat kivéve az összes dízel, most egy 2 literes Lagunám van, kifejezett jó a gázreakciója, érezni,hogy "tol" vagy inkább ugrik.
Előtte egy Mondeo MK3 volt, az is normálisan reagált a gázadásra, szintén 2 literes dízelmotorral
A Az 1,6-2.0 benzineseket, amikor lepadlózod, akár el is kezdhetsz számol 1...2...3...4...5...6...7....8.. mire "felébred" a motor.
Ellenben a dízelben, legalábbis, ami nekem van lepadlózod és egyből lendül a fordulatszámmérő meg a km/h.
Arra lennék kíváncsi, hogy a nagyobb V6-V8 motoroknál mi a helyzet?
Azok ugranak vagy náluk is kell egy kis idő, mire felébrednek?
"A Az 1,6-2.0 benzineseket, amikor lepadlózod, akár el is kezdhetsz számol 1...2...3...4...5...6...7....8.. mire "felébred" a motor. "
Ez azért nagyon nem igaz ám. Szerelik az autókat olyannal is, hogy sebességváltó, ha ügyesen használod akkor megindul az rendesen.
"Arra lennék kíváncsi, hogy a nagyobb V6-V8 motoroknál mi a helyzet?
Azok ugranak vagy náluk is kell egy kis idő, mire felébrednek?"
Alapjáratról az sem fog gumit füstölve elindulni, de azért egy combosabb V8 azért már talán fog úgy gyorsulni, mint a Lagunád :)
A gyorsulásuk nem rossz, főleg a 2 literes benzinesnek.
Nekem egyedül a gézreakcióval van bajom, ha már felébredt a motor, akkor már szépen húz.
Csak azzal az időszakkal van baj, amíg alszik.
Ismerem a sebváltót,nem tegnap szereztem jogsit.
Komolyan agyam ledobja az ekszijat. Autogartok kinlodnak hogy tudnának szivobenzin gazreakciot létrehozni turbós autókban azt kiderül hogy csak a gykt kéne olvasni és vennének egy lagunat :))
Csodálatos, komolyan,
Ez nem "gázreakció", annyi, hogy a benzineseknek magasabban van a nyomatékcsúcsuk, így kell idő, míg eléri a megfelelő fordulatszámot. Ha mindkét autót a neki megfelelő fordulatszámon padlózod le, akkor ugyanúgy fognak "lendülni".
Egyébként igen, a nagy dög benzineseknek van nyomatéka alacsony fordulatszámon is.
A szar turbódíueled hasonlítod a szívó benzineshez! Gratulálok! Körtét az almához...
Hasonlítsd az SDI dízelt egy szívó henzineshez!
Nyomjad az SDI-nek aztán kezdj el számolni 1;2;3;4;...aztán eljutsz a százig, és még akkpr sem fog történni semmi!
Nos kérdező, tévedésben vagy, nem a motor méretétől függ a gázreakció, hanem attól, hogy mennyire van takarékosra hangolva a motor, és milyen Euro normás. Utóbbi a legfontosabb.
Sőt, ha csak mechanikailag nézzük, akkor a kicsi motorok pont hogy könnyebben felpörögnek, mint a nagyobbak, tehetetlenség ugyebár.
És a dízeleknek is rossz általában a gázreakciójuk, szerintem neked csak azért tűnik jónak, mert ha megindulnak, akkor tényleg jól mennek.
És ja, az újabb V6-V8-aknak is kell idő, mire ébrednek, főleg ha automata váltósak, és azt is meg kell várd, amiíg visszavált.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!