300. 000. kilomtér futásteljesítmény az már soknak számít egy Oplenél?
"Egyébként nagyon érdekes ,mert ezen az oldalon a földet megkerülő autókat is bevállalná mindenki"
Azért a legtöbben az oldalról sem vállalnának be ilyet. Még pár év és lassan hozzászoknak a magas óraálláshoz és akkor csak belátják, hogy a dízel 20 év 170 000km az csak illúzió volt :)
Tíz év alatt 300'000 km? Az valamivel több mint 80km/nap. Az nem sok. Használatra vette a gazdája. Nem a városi kátyukat kerülgetni a dugóban 2-3km-es utakra. Az jobban elhasználja az autót.
Fotelból nem lehet autót venni. Ki kell menni terepre. Meg kell nézni. Ki kell próbálni. Ha nincs rutinod, vidd el szerízbe állapot felmérése.
Ugyan ez a típusú autóm van mint a linken. Ugyan így dízel, csak ennél jobban felszerelt. Most tart 289.000km-nél. (Nem, nem ennyire tekertem vissza magamnak.)
Egyáltalán nem érzem úgy hogy egy bontószökevény lenne. -12 fokban két hét állás után is azonnal indul. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincs.
Tehát ha kicsit odafigyeltek rá, nem feltétlenül hullik atomjaira ennyi km-nél egy ilyen motor.
Ennyi km-rel a beltérben csak minimális kopások jelentkezhetnek. (Ugyan ez a félbőr ülésem van nekem is.)
Viszont ennél az autónál valami turpisságot gyanítok. Ugyanis az első lökhárító és a fényszórók facelift utániak, míg a hátsó lámpák facelift előttiek. Érdekes... Gyárilag ilyen öszvér megoldást még nem láttam. Ami persze nem zárja ki hogy nincs, de az is lehet hogy vagy az elejét vagy a hátulját valami miatt cserélték.
Köszönöm a válaszokat, átgondolom!
Igen, ez az első - hátsó rész difi nekem is feltünt. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!