2005 körüli Ignisnél mire figyeljek?
Szeretnék venni egy Ignist. Úgy 2003-2006 körülieket nézek.
Mire figyeljek, mik a típus "betegségek"?
200 ezer futott km-nél tényleg jó ha vezérlést cserél az ember? Vagy futhat még?
1.3 benzineseket nézek (tudom, láncos motor).
Köszönöm.
Most egy 20 éves Swiftem van (1.0-s, alapfelszereltség), szóval annál biztos jobb lesz. Após karosszériás, tehát az sem gond. (de persze ne egyből kelljen rajta napokat dolgoznia).
Nem volt még láncos motorú autónk, így azt nem tudom, jobb, vagy rosszabb-e a szíjasnál. Az biztos, hogy drágább a csere. Azért is maradnék a márkánál, mert eddig bevált, de gondolom az Ignis már nem annyira strapabíró, és igénytelen, mint a Swift. Vagy mégis?
Az eladó ad mellé szervizkönyvet, számlákat? Csak hogy tudd, mit töltöttek a motorba, váltóolajat cserélték-e 45000 kilométerenként (erre kényes!).
Ha nem volt cserélve a váltó nyelestenely csapágy (200 000 kmnél már brutális hangja van, ha nem volt), akkor neked kell majd.
A motor még kb. 200 000-t el fog menni gond nélkül. A vezérműlánc elvileg élettartamra van szánva.
Szelephézagot érdemes ellenőriztetni. Az "állítás" a hézagoló pogácsák cseréjével történik.
A gyári rádió nem nagy szám, nagyon gyenge a vétele.
Rohadásra nagyon nézd meg az alját. Üregekkel, és az ajtókkal nem szokott gond lenni, rendesen lekezelik. Amikor egy 10 éves Ignist üregvédőztünk, az ajtókban a gyári üregvédő még ragacsos volt, viszont az alja már rendesen kezdett rozsdásodni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!