Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » MTZ 892.2 és MTZ 892.3 között...

MTZ 892.2 és MTZ 892.3 között mi a különbség? Lehet szó bármi más xxx.2 vagy xxx.3 ról a lényeg a végén van (a .2 tudom, hogy egyeneshidas stb van ilyenünk, de a .5 meg már adblue magasnyomás, de a .3 mit takar?

Figyelt kérdés
Mostanában látok több .3 ast közlekedni az utakon, de ismeretségi körömben nincs .3 as így maradt ez a felület.

#MTZ #892.3 #892.2
2017. dec. 26. 09:54
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
.2 azt jelenti, hogy szabadulj tőle ahogy tudsz, a .3 meg hogy rá se gondolj, hogy ilyet vegyél...
2017. dec. 26. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Olyan, hogy 892.3 nincs, mellesleg ugyanolyan szar az összes mindegy . hány.


Elvileg a pötty 3 hengerenként izzít, papírbetétes a levegőszűrője és nem olajtükrös, meg egy-két apróság. De amúgy ugyanaz a fostalicska.

2017. dec. 26. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Valahogy gondoltam, hogy itt csak alpári hangnemben véleményeket fogok hallani és nem a kérdésre hellyel közel választ. Minden gépnek van hibája gyengéje kinek mi vált be az én 892.2-esem idén 8 éves és még szét se volt húzva, motorja érintetlen, olajnyomás kitűnő és még sorolhatnám.. panaszom nincs rá. Egyedül a kopó alkatrészekhez nyúltunk ... írhatnám én is a véleményemet, de konkrétan erre válaszoljon az aki tudja is a választ: Mi a különbség a .2 és a .3 között?Nem véleményre vagyok kíváncsi!
2017. dec. 27. 19:13
 4/11 anonim ***** válasza:

Attól még igaz, hogy eléggé hitvány az új mtz, neked meg szerencséd lett hozzá. Szóval nagy a minőségi szórás.

Itt a legtöbben szívtak velük igencsak.


Mellesleg le lett írva, hogy az hengerenként izzít már, satöbbi, papírszűrős légszűrő, dettó a gázolajszűrő, olajszűrő, újra nem fogom írogatni. Ugyanúgy dől az olaj belőle.

2017. dec. 27. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Ja az lemaradt, hogy már kapott intercoolert, azért kapta azt az eléggé bumfordi motorháztetőt.
2017. dec. 27. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Ha leírtak benne mindent mi az stb? :D Tehát akkor fél úton van a modern traktor felé. Am sok az idióta is aki megveszi de vételnél se nézi meg a gépet meg miután hazavitte akkor se. Nálunk első lépés kiválasztás után ill már hazahozva, hogy körülnézzük újra szinte az összes csavart a keréktől a fülkéig mind meghúzzuk, ha kell. Mint minden gép törődést igényel, és a fenntartási költsége is sokkal olcsóbb mint a többi modern gépnek! (Családban van már NH, JD, Fendt, IH, Zetor... a leírtak sorrendjében csökken a fenntartási költség is kb ahogy mondták) és mindnél szolgál még bőven Mtz is mert ha lerobban még haza is tud menni (JD-hez már nemegyszer jött ki a földhöz a szervízkocsi..)
2018. jan. 1. 20:12
 7/11 anonim ***** válasza:

Mi az alpári az igazságban?

Attól még, hogy erre futotta nem kell isteníteni. Egy hulladék, ez van. Mi is MTZ-vel kezdtük, volt 550E, 82, 820.2, de áldom az isten amikor elmentek. Az sok mindent elárul, hogy "még szét se volt húzva"... A másik meg, hogy az minőség szerinted, hogy le kell ellenőrizni az összes csavart, hogy jól van-e összerakva? Na ugye. Kanyarban sincs a nyugati gépekhez képest, badarság azt állítani, hogy félúton...

2018. jan. 2. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Ja és azt is érdemes lenne firtatni, hogy valaki 5 hektárt turkál vele, vagy esetleg komolyabban igénybe van véve...
2018. jan. 2. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Alpáriság: Ha itt most egy (tudom más kategória stb) Tesláról lenne szó vagy egy Ferrari.. akkor tuti nem ilyen megfogalmazásokat olvasnék, mint fostalicska.. azért mondtam, hogy nekem nem a vélemény a lényeg, hanem miben más x y tól..

Nem 5 hektáron szaladgál 80 hektárt művel idén 6 éves és már túl van a 7500 üzemórán, csak a sok igénytelen ember arra se hajlandó, hogy ha dolgozott vele kicsit ránézzen a gépre nem le van sz@rva majd ha ledarált ezt azt akkor meg szidja. A széthúzást kérdi mindenki elsőnek az MTZ nél, azért említettem meg, és a váltó, kuplung minden jól működik rajta igaz, hogy tavaszra már tervezzük a kuplung cserét, de nem is a legolcsóbb vacak van benne tudtunkkal hanem az erősített, és a tárcsa is erősített, adagolója pedig a 1025-ös adagolója és a fordulata ezért 1700-2000 között van csak. Így nem lesz szét hajtva a motorja se! Igaz amiket látok, meg hallok, 2500-3000 fordulat alatt nem is megy, minek az? heréljük ki, nyomd neki majd kifekszik! Sok gazda még ott tart a nyugat a nyugat ... miért? Miért kell mindig utánozni a másikat? Mert, ha lerobban, elakad azt is ugyan úgy szidja, oké csak szebb és kényelmesebb, de a lényeg (átlagban itt MO-on!) mindnél ugyan az ekét tudja húzni, pótkocsit tudja vontatni...

Sőt újdonság!! Lehet itt is személyre szabatni a traktort nem csak a JD, NH... Fentebb le is írtam a mi kéréseinket amiket beletették, nem mi! A gyártó!

Visszatérő próbálkozás a Perkins motoros MTZ amit Újfehértón kezdett az Amobil.. és sorolhatnánk.

2018. jan. 2. 15:47
 10/11 anonim ***** válasza:
Látszik, hogy soha nem volt semmi közöd nyugati géphez. Ha így lenne, nem írnál olyanokat, hogy max szebb, kényelmesebb stb stb. Össze sem lehet hasonlítani a munkaminőséget amit el tudsz érni egy MTZ-vel vagy éppen egy alap EHR-rel felszerelt, menet közben kapcsolható összkerékhajtású géppel, és még sorolhatnám. El kell fogadni, hogy ég és föld, anno én is örültem, mint majom a farkának, amikor meglett a 820.2, végülis ha úgy nézem (ahogy MTZ-seknél szokás) annak se volt soha semmi komoly baja, vízpumpát kellett évente cserélni. Más komoly nem volt. Egyenes híd bolygóművek kétszer, lyukas tank kétszer, műszerfalon órák nagy része hellyel közzel működött csak... Ezekre minden MTZ-s természetesként tekint és nem is sorolja a hibák közé... Én még olyat nem láttam akinek volt lehetősége átülni MTZ-ből bármi másba, visszasírta az MTZ-t. Nem véletlen
2018. jan. 3. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!