MTZ 892.2 és MTZ 892.3 között mi a különbség? Lehet szó bármi más xxx.2 vagy xxx.3 ról a lényeg a végén van (a .2 tudom, hogy egyeneshidas stb van ilyenünk, de a .5 meg már adblue magasnyomás, de a .3 mit takar?
Olyan, hogy 892.3 nincs, mellesleg ugyanolyan szar az összes mindegy . hány.
Elvileg a pötty 3 hengerenként izzít, papírbetétes a levegőszűrője és nem olajtükrös, meg egy-két apróság. De amúgy ugyanaz a fostalicska.
Attól még igaz, hogy eléggé hitvány az új mtz, neked meg szerencséd lett hozzá. Szóval nagy a minőségi szórás.
Itt a legtöbben szívtak velük igencsak.
Mellesleg le lett írva, hogy az hengerenként izzít már, satöbbi, papírszűrős légszűrő, dettó a gázolajszűrő, olajszűrő, újra nem fogom írogatni. Ugyanúgy dől az olaj belőle.
Mi az alpári az igazságban?
Attól még, hogy erre futotta nem kell isteníteni. Egy hulladék, ez van. Mi is MTZ-vel kezdtük, volt 550E, 82, 820.2, de áldom az isten amikor elmentek. Az sok mindent elárul, hogy "még szét se volt húzva"... A másik meg, hogy az minőség szerinted, hogy le kell ellenőrizni az összes csavart, hogy jól van-e összerakva? Na ugye. Kanyarban sincs a nyugati gépekhez képest, badarság azt állítani, hogy félúton...
Alpáriság: Ha itt most egy (tudom más kategória stb) Tesláról lenne szó vagy egy Ferrari.. akkor tuti nem ilyen megfogalmazásokat olvasnék, mint fostalicska.. azért mondtam, hogy nekem nem a vélemény a lényeg, hanem miben más x y tól..
Nem 5 hektáron szaladgál 80 hektárt művel idén 6 éves és már túl van a 7500 üzemórán, csak a sok igénytelen ember arra se hajlandó, hogy ha dolgozott vele kicsit ránézzen a gépre nem le van sz@rva majd ha ledarált ezt azt akkor meg szidja. A széthúzást kérdi mindenki elsőnek az MTZ nél, azért említettem meg, és a váltó, kuplung minden jól működik rajta igaz, hogy tavaszra már tervezzük a kuplung cserét, de nem is a legolcsóbb vacak van benne tudtunkkal hanem az erősített, és a tárcsa is erősített, adagolója pedig a 1025-ös adagolója és a fordulata ezért 1700-2000 között van csak. Így nem lesz szét hajtva a motorja se! Igaz amiket látok, meg hallok, 2500-3000 fordulat alatt nem is megy, minek az? heréljük ki, nyomd neki majd kifekszik! Sok gazda még ott tart a nyugat a nyugat ... miért? Miért kell mindig utánozni a másikat? Mert, ha lerobban, elakad azt is ugyan úgy szidja, oké csak szebb és kényelmesebb, de a lényeg (átlagban itt MO-on!) mindnél ugyan az ekét tudja húzni, pótkocsit tudja vontatni...
Sőt újdonság!! Lehet itt is személyre szabatni a traktort nem csak a JD, NH... Fentebb le is írtam a mi kéréseinket amiket beletették, nem mi! A gyártó!
Visszatérő próbálkozás a Perkins motoros MTZ amit Újfehértón kezdett az Amobil.. és sorolhatnánk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!