FSI motorok mennyire jó, megbízható motorok, annak ellenére, hogy nem pillangószelep/szívószelep (vagy egyéb) elé van befecskendezés, hanem közvetlenül be?
Az összes EGR-es közvetlen befecskendezéses motornak az a közös gondja, hogy a visszavezetett kipufogógázból lerakódik a korom és a koksz. Ezt a közvetlen befecskendezéses benzinesek elterjedése után kapták fel, pedig előtte a dízeleknél is megvolt ugyanez a probléma. :)
Más hátrányuk nincs a sima befecskendezős motorokhoz képest és ez sem komoly baj. Néhány évente ki kell takarítani a szívósort és kész.
Ja ez a ~40 ezres dióhéjas tisztítás?
Most ha 3-5 évente 1x 40e-be kerül az nem vág meg.
Mint a TSI motoroknál sok octavia-nak a vezműlánc hiba idegelne.
Persze csak manapság már minden feltöltős meg ilyesmi...
ALig marad szívóbenzin...
8G Civic-en gondolkodtam még ,csak az mk2 facelift octavia nagyon bejön.
"A kokszolódás is épp elég macera"
Annyira macera, hogy ha itt megemlíted hogy az összes EGR-es dízelnél jelen van a probléma 20 éve, akkor lehurrognak, hogy nem, pedig igen :D
Amíg a TC nem írt a közvetlen befecskendezéses benzinesek kokszproblémáiról addig senki nem foglalkozott vele. Ugyanez volt a kettős tömegű lendkerékkel is anno, írtak róla egy cikket aztán mindenki fosik tőle, pedig van gyártó aki már 1991 óta pakolja a kocsikba..
Ha egy dízelnél nem gond az első 200 000km-en akkor valszeg a benzinesnél sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!