Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » FSI motorok mennyire jó,...

FSI motorok mennyire jó, megbízható motorok, annak ellenére, hogy nem pillangószelep/szívószelep (vagy egyéb) elé van befecskendezés, hanem közvetlenül be?

Figyelt kérdés
Jelent ez bármi "hátrányt" vagy különleges betegséget a motorra nézve?
2017. dec. 25. 10:49
 1/7 anonim ***** válasza:
Semennyire, jó motorok összességében
2017. dec. 25. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Az összes EGR-es közvetlen befecskendezéses motornak az a közös gondja, hogy a visszavezetett kipufogógázból lerakódik a korom és a koksz. Ezt a közvetlen befecskendezéses benzinesek elterjedése után kapták fel, pedig előtte a dízeleknél is megvolt ugyanez a probléma. :)


Más hátrányuk nincs a sima befecskendezős motorokhoz képest és ez sem komoly baj. Néhány évente ki kell takarítani a szívósort és kész.

2017. dec. 25. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Ja ez a ~40 ezres dióhéjas tisztítás?

Most ha 3-5 évente 1x 40e-be kerül az nem vág meg.

Mint a TSI motoroknál sok octavia-nak a vezműlánc hiba idegelne.

2017. dec. 25. 17:19
 4/7 anonim ***** válasza:
Teljesen jó.
2017. dec. 25. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
A kokszolódás is épp elég macera, legalábbis ez olyasmi amivel relative gyakran kell foglalkozni, és lehet csak velem van a baj, de én azért elvárom egy motortól, hogy azon csak az olajat kelljen cserélni, illetve a vezérlést, esetleg ha benzinesről van szó akkor a gyertyákat, de ne legyen már más olyan dolog amit időszakosan de biztosan kelljen rajta végezni.
2017. dec. 26. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Persze csak manapság már minden feltöltős meg ilyesmi...

ALig marad szívóbenzin...

8G Civic-en gondolkodtam még ,csak az mk2 facelift octavia nagyon bejön.

2017. dec. 26. 15:27
 7/7 anonim ***** válasza:

"A kokszolódás is épp elég macera"


Annyira macera, hogy ha itt megemlíted hogy az összes EGR-es dízelnél jelen van a probléma 20 éve, akkor lehurrognak, hogy nem, pedig igen :D

Amíg a TC nem írt a közvetlen befecskendezéses benzinesek kokszproblémáiról addig senki nem foglalkozott vele. Ugyanez volt a kettős tömegű lendkerékkel is anno, írtak róla egy cikket aztán mindenki fosik tőle, pedig van gyártó aki már 1991 óta pakolja a kocsikba..


Ha egy dízelnél nem gond az első 200 000km-en akkor valszeg a benzinesnél sem.

2017. dec. 27. 18:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!