A német márkákon kívül miért a legtöbb márka miért motorizálja annyira alul az autóit?
Főleg a japán autók az alulmotorizáltak, de a PSA konszern is "élen" jár ezen a téren.
A Renault annyira még nem, de ott meg hiányoznak a nagyobb motorok.A régi szép időkben, de már néhány éve is volt bőven normális motor kínálatukban.
Bizony egy Passat méretű/szerű középkategóriás utazólimuzinba kell 180-200 lóerős dízelmotor.
Nagyon gáz tud lenni, amikor az ember megy velük autópályán és a kocsi magas fordulaton bőg, mint állat, pedig csak 130 km/-val megy az ember.
Én vezettem már drága turbós Insiginát, 115 lóerős benzinmotor volt benne, állandóan nyomni kellett,hogy menjen.Az a motor még egy 4 ajtós vagy kombi Astrába is gyenge, nem, hogy a batár Insiginába.
Na az elejétől:
A németek maguknak gyártanak autót. Nagy az ország, sok az autópálya, és ők szeretnek az országon belül mozogni. Ráadásul nagyon régóta Európában egyediek abban a tekintetben, hogy az autópályák elég nagy részén nincs sebességkorlátozás. Ezért elkezdtek idevaló autókat gyártani, hagyományosan a nagy német trió gyárt és gyártott nagyon erős sedanokat is, olyan erőseket, amilyenekkel más gyártó nem is próbálkozott. Aztán a VW is ilyen lett lassan. Szóval ők hagyományból is, meg persze az igény miatt is gyártanak ilyen erős autókat. Ezért is szeretjük a németeket. De ma már azt mondani, hogy más gyártók nem gyártanak elég erős autókat, az nagy túlzás. Insigniában is van 280 lovas motor, ha az kell.
A válasz roppant egyszerű! Kereslet -kínálat, mi Magyarok vagyunk a legjobb példa, ha veszel egy tizenennyiannyi milliós autót az első három kérdésben benne lesz hogy mennyit eszik. Szerinted egy háromfeles hatlukú mennyit eszik? Vagy egy 1.4 turbó? A dugóban araszolva jelentős a különbség, kétkilonál pont ugyan annyit, de ennyivel csak a német autópályán tudsz menni, este mert akkor üres.
Senkinek nem kell, délután ötkor Pesten a Bajcsy-Zsilinszki úton, lehet neked 3000 lóerős szarod akkor is gyök kettővel fogsz anyázni a dugóban, és mormolni, hogy ha egyszer kijutsz onnan akkor ne "kétkiloval" menj el a védakamera alatt az M1-esen.
Corsat nem 150 re vesz az ember. Városba. Jó tudom a pesszàt is elmegy négy literből.
Aki kapkodva idegbeteg módjára kapkod , ahogy le is írtad, oda tényleg kell a nagyon sok ló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!