Magyarországon miért nem tudott még az infrastruktúra igazodni a forgalomhoz?
Én laktam Ausztriában, ott baromi sok a mélygarázs meg a parkolóház.
De, a külvárosibb,de nem teljesen kint levő társasházakhoz is elég nagy parkoló tartozik.
De, nálunk még az olyan városokban is kevés van belőlük, ahol van dögivel pénz, többek között Budapestre,Sopronra vagy Győrre gondolok.
Sopron ilyen szempontból katasztrófa, ott háztartásonként számolhatunk 2 autót, mert mindenki Ausztriába ingázik.
De, sokszor az áteresztőképességgel is bajok vannak.Szintén a gazdagabb, fejlettebb régiókban látom, hogy ott sem bővítik négysávosra az utakat, ahol lenne rá hely és semmiféle akadálya nincs.
Szerintem probléma, hogy rengeteg az olyan ember politikai döntéshozatalban, politikus,polgármester,ilyen meg olyan képviselő,akik a szociban nőttek fel, ott meg nem nagyon foglalkoztak ilyesmikkel.
Az ország fejlődik, lassan, de fejlődik és ez azzal jár, hogy már évekkel ezelőtt kinőtte a jelenlegi közúti infrastruktúrát.
A parkolás valóban nagy probléma.
A magyar sok mindent nem, vagy csak megkésve vesz észre.
Nincs parkoló. Nincs elég szakember n+1 területen. Ez lehetne még sorolni. Ezekre a kérdésekre nincs jó válasz, elméletek persze vannak.
Az áteresztőképességre egy videó (van felirat ha kell) https://www.youtube.com/watch?v=iHzzSao6ypE
Van olyan elmaradott ország, ahol tilos pincét építeni, pláne pincegarázst, és más sem lehet a talajszint alatt.
Na persze ott már a múlt század elején elkezdték sorozatban gyártani a T-fordokat.
Itt az utak bővítése a beszedett bőséges adóból lehetséges, de inkább mást építenek helyette.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!