Össze törtem az autómat! Mit csináljak?
Nemrégiben elkaptam a kocsimmal egy villany oszlopot... a kocsinak a jobb eleje kapta el, ott ahol a sárvédő és az ajtó közötti rész található.
Ezzel kapcsolatban olyan kérdésem lenne, hogy az autónak az oszlopja(jobb első negyed) nem lehet kihúzni, hanem újat kell bele szerezni(vágatni) bontóból.
Most ha bele építenek egy másik negydet a kocsiba utána milyen lesz? Ugyan olyan mint régen? Vagy lesznek befolyásoló tényezők a vezetésben?????
Akinek volt hasonló problémája az kérem írjon!!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mi ebben a taknyolás? Akkor a gyárban is összetaknyolják az autókat, mert ott is több részből hegesztik össze a vázat?
Az sem igaz, hogy a gyárban a robotok hegesztette vázat nem tudná megcsinálni egy jó szakember. Régebben mit gondoltok kik hegesztették össze a vázakat? A robotokat csak azért vezették be, mert így gyorsabb és hatékonyabb a gyártás.
A váz megcsavarodását sem értem hogyan gondolhatjátok komolyan. Pont az a javítás lényege, hogy az ilyen hibákat IS kijavítsák!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A regi autokat nem robotok raktak ossze igy nem elvarhato h azzal a pontossaggal restauraljak ergo kaphat papirt. A mai autokat robotokkal csinaljak es ehez a szabalyozas is igazodott."
Ha mutatsz erről törvényi szabályozást, akkor elhiszem. De tény, hogy a vázszerkezetet szokták javítani (tipikusan az alvázat) és ezek az autók ugyanúgy kapnak papírt utána is.
A robotokról én inkább azt mondanám, hogy konzisztensebben dolgoznak, mint az emberek, de ettől még nem biztos, hogy sokkal precízebben (igazából beállítás kérdése). Egy hozzáértő hegesztő ugyanolyan biztonságosan meg tudja csinálni, mint egy robot, max. nem lesz annyira szép a varrat.
"Vannak orszagok ahol lehet kezzel csinalni egyedi autot de azt vagy nem lehet kereskedelmi celra hasznalni vagy nem lehet sorozatgyartani mert nem uti meg a szintet."
Pont erről van szó, hogy ez nem egyedi... Kicseréled az alváz egy részét egy ugyanolyanra. Semmi egyedi átalakítás nincs ebben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!