Mennyire számít a futott kilométerek száma?
Erősen gondolkodom egy Peugeot 307-es, 1.6 HDI, 2007-es megvételén. A gondom csupán az, hogy 400 000 km ment bele. Ez mennyire okozhat gondot számomra? Megéri a vétel? (az ár kedvező nagyon)
A gépjármű az autópályát járta (állítólag), ezért ilyen magas a futott km-ek száma (az eladó szerint).
Ha 10000km múlva porlasztókat kell benne cserélni, akkor ne lepődj meg.
Darabja kiműtéssel együtt jobb ha nem tudod, mennyi.
Ha még nem voltak benne cserélve, valószínű nem....nem véletlenül szabadulnának tőle már.
És még a többi, ami lehetséges.
Hengerfej, turbó, váltó, stb.
" tegye a szívére a kezét aki megvenne egy 400 ezret futott kocsit (ami lehet h még több is)."
Tavaly hirdették az osztrák Switelsky egyik ex céges autóját. 4,5 éves Mondeo kombi, 2.0TDCI ( de már a PSA féle ) 396 000km-rel. Én elgondolkoztam rajta :)
Legalább hülyeségeket ne irjatok. Pont a francia autók, ezekből is az egyterűek nagyon sokat birnak és nagyon sokat mennek is hiba nélkül. Ezek a motorok jók, jó lehet még.
Én mikor autó vásárlás előtt álltam, pont ilyeneket hivtam fel telefonon, amelyikben 680000 km is volt. Ezek közt több is volt amelyik még nem volt megbontva. A német autók az biztos nem birnak ki ennyit, de normális körülmények közt a francia birja.
Cimbora 407-esében van ilyen motor, már a második.
Az elsőben 200k körül kikönyökölt a hajtókar. Vett bele kb. fél milláért komplett bontott motort. Azóta abba is beletekert 200-at, és ki tudja mennyi volt előtte benne.
Szóval szerencse dolga, hogy épp milyen blokkot fogsz ki.
Látom le lettem pontozva. Na mindegy.
Nagyon sokan álomvilágban élnek. Sokan még mindig szó szerint seggre ülnek egy 3-400 000km-es óraállástól. Pedig az összes öreg csoda TDIben minimum ennyi vagy a duplája van. Eddig ment ész nélkül a tekergetés, de most már lassan a hazai autóknál megszűnik az óratekerés ( vagyis jelentősen visszaszorul mert mindig lesz olyan perverz aki minden éven visszatekeri a műszaki előtt ). Eltelik majd pár év és egyre gyakoribb lesz ez a magas óraállás. A most 8-10 éves dízelekben óra szerint általában fele annyi van, mint amit pár év múlva látni fogunk - főleg ha külföldről jött :)
Itt a gyakorin is azt szokták mondani, hogy évi 25 000km felett már bőven nettó plusszos a dízelek futása. A kérdésben szereplő HDIbe évi 40 000 gurult.
Kíváncsi leszek mi lesz 5-6 év múlva, kinek fogják eladni a hazai használtautókat 3-400 000-res futással, amikor mindenki a 180 000-ret mutató órájú külföldről behozott lomokra fog rácuppanni :D :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!