Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért fogyaszthat ilyen sokat...

Miért fogyaszthat ilyen sokat az autóm?

Figyelt kérdés

Üdv!

Nemrég vettem egy Audi A4 Avantot 2.0 TDI 170le manuális 6-os váltósat (2007 b7-es). Kereskedésben vettem 217.000km-rel. Menet közben az autón nem hallani semmit ami arra utalna hogy bármi baja lenne az autónak. Elöttem egy tulaja volt a kocsinak és 0-idáig vezetve van a szervízkönyv is.


Az autó mégis több mint 7 litert fogyaszt úgy hogy tényleg figyelek arra hogy ne hajtsam és ne pörgessem.

Direkt azért is mentem különös odafigyeléssel vele hogy megbizonyosodjak nem amiatt sok a fogyasztás hogy úgy mentem vele ahogy nem kellene.


Ami nekem még nagyon fura az az hogy ha melegítés után elindulok az autóval és egyáltalán nem pörgetem 1-es 2-es 3-as de még 4-esben sem akkor is a pillanatnyi fogyasztásnál 12,5-20 literig ír ki. Pedig tényleg maximum csak 1100-1200 fordulatig van "felpörgetve" ezekben a sebességekben.


Mitől lehet hogy mégis ilyen sok a fogyasztás?

Azt olvastam több helyen is hogy 5,8-6,1 liter az átlag ezeknek az autóknak.


Köszi szépen a válaszokat előre is!



2017. dec. 5. 23:57
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
49%

Gyári fogyasztási értéket úgy számolják, hogy a lehető legkisebb gumikkal, visszapillantó nélkül, ablaktörlő, és minden felesleges súlyt ledobálnak a kocsiról.


A pillanatnyi fogyasztás egy átlag, mennyit fog enni 100 km az autó.

Nekem az 1,3 suzuki 28 liter ír ki egyesben, mégis 5-6 literrel megúszom. Ha város akkor több is.

2017. dec. 6. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
54%
2.0 TDI sokat fogyaszt 7 literrel, de édes!
2017. dec. 6. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:

A tudatlanságod miatt.


1. A 7 liter nem olyan sok. Hidegindításokkal, városi közlekedéssel ez egész baráti.


2. Az álló helyzetben melegítés értelmetlen üzemanyag-pocsékolás, 1-2 perccel az indítás után elindulhatsz.


3. Az alacsonyabb fordulatszám nem egyenlő az alacsonyabb fogyasztással. Terhelés alatt (emelkedőn vagy gyorsításkor) olyan 1500-2000 között tartsd. Amikor nincs terhelés (lejtőn vagy lassításkor), akkor jó az 1200-1500.

2017. dec. 6. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!