Az e60 M5 gyari kivitelben 16-20 liter kozott eszik normal utcai hasznalatban, ha hajtod akkor meg nyilvan tobbet.
Ezzel a fenti peldannyal az a baj hogy tuningolt, ilyen autot tilos megvenni.
A BMW M5-ös egy olyan autó aminél ha megfordul az ember fejében a fenntartási költségek és a fogyasztás, akkor nem neki való autó.
Városban 16-20 liter - normál használat mellett. De ki akar spórolósan, tojással a gázpedálon M5-öst vezetni? Így 25 literrel érdemesebb számolni.
A költségekről meg annyit, hogy ez egy prémiummárka gyárilag tuningolt sportszedánja, a szervizköltségek is ehhez vannak igazítva. És ezt nem fogod tudni okosban, haver szerelőnél javítani, mivel olyan technika van benne hogy a hozzá-nem-értő szerelő csak elrontani tudja, és márkaszervizen kívül nem nagyon értenek hozzá.
5.5 milláért az ember azt gondolná, hogy ilyet már bárki megengedhet magának, de nem.
Csak pár tétel: Egy kuplung készlet 300.000 Ft! Egy ilyen autó 5-60.000 km-t tesz meg egy szettel utána kuka. Tippelj az országban legolcsóbb E60 M5-ös kuplungja milyen állapotú?
Féktárcsák: 500.000 Ft elől-hátul. Csak a tárcsa!
De maradjunk csak egy olajcserénél. 10-12 Litert biztos benyel, abból is TWS kell neki + szűrő és munkadíj 6-70.000 között.
Szóval szép autó, jó autó, de láthatod mik a költségek, és ezek csak a kopóalkatrészek. Át még nem írattad és még tankolni se tankoltál bele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!