Miért van az, hogy nekem a bmw e46 325i elindulásnál gázadás nélkül csak kuplungot felenged akkor lefullad, haverom opel astrája 1.6 ha felengedi a kuplungot gázadás nélkül elindul?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fogáshatárnál gyorsan engeded, vagy sokkal rövidebb úton fog.
Ennyi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
gyanítom hogy ideg indításnál,indulásnál van ez a "probléma"
én az automata szívatóra gondolok, opelekben mindig is picit magasan pörögött az alapjárat hidegen, plusz opel betegség az alapjárati motor sokszori bohóckodása. mondjuk ha magasabbra kéri,kapja a fordulatot a motorvezérlőtől (ECU), ( az opeleknél gyakori a fojtó szelepház elmocskolódása főleg annál amit papásan hajtanak, sokszor ezeket az opel motorokat ki kell pörgetni,járatni magas fordulaton ) így az alapjárati motor is be mocskolódik egy idő után.
szóval simán lehet 1100-1200 alapjárati fordulat ami elég arra hogy kuplung felengedéssel a kocsit mozgásba hozza.
a te BMW-d pedig szerintem nem pörög annyit automata szívatóval, plusz a BMW-ben hosszabb a váltó mint az opelben, így nincs akkora áttétel hogy elinduljon.
meg hát igen függhet a kuplung állapotától, ferodol kopottságától.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!