Opel Astra H teljesítménycsökkenés / szervízmód mitől lehet?
Sziasztok,
Ma reggel indultam volna dolgozni, gázadás közben egyszer csak leesett a teljesítmény és kigyulladt az egyik kis ikon (autó benne egy felfele álló villáskulccsal). Utána gázadásra semmi nem történik, amilyen sebességen vagyok, az annak megfelelő alapjárat sebességén tudok menni.
Újraindításra kis ideig jó a kocsi, aztán megint ez van.
Találkozott már valaki ezzel a hibával? Nekem az a tippem, hogy a turbó szépen meghalt benne. Más ötlet esetleg? (el fogom vinni amint tudom szervizbe is, de jó lenne kicsit informáltabbnak lennem már előtte is)
Köszi szépen!
Szépen elviszed egy szerelőhöz, kiolvassa a hibakódot és elmondja mennyibe fog kerülni.
Gyurcsok bácsi senem rokonunk, senem rendelt itt, nem fogjuk távgyógyítással kitalálni, hogy az 1000 féle dolog közül mi okozza a vészüzemmódot a gépeden.
Kiírja az autód, hogy mi a hibája: autó leállít, majd rálépsz a fékre és a gázra egyszerre, tövig benyomod, majd gyújtásra teszed (motort nem indítod el). Vársz vele, és kiírja az ECN xxxxxx -et (x helyén számok). A kapott számot pedig beírod ide: [link]
Így már okosabb a dolog :)
Második: Wow, köszönöm, nem ismertem ezt a trükköt még eddig, megnézem mindenképp majd :)
Elsőnek is köszönöm, ha majd az a fajta leszek, aki tudatlanul szeret szaladni a szerelőhöz pénzt kiadni, felkereslek mindenképp :)
Addig hadd döntsem el én, hogy érdekel-e általánosan a dolog, meg más tapasztala.
Szia! Nekem volt egy H Astram 2005-os 1.7 CDTI es ugyanez elofordult nalam is. Nalam a problema az volt, hogy a hibakod a gazpedal meghibadosast mutatta, de valojaban nem ez volt a baj. A H Astranal sajnos tipushiba az elektronikus gazpedal csatlakozas. Ha ezt a hibat mutatja neked akkor 99%, hogy nem kell majdnem 90 000 ft-os uj elektromos gazpedalt venni, mert a hiba a motorterben levo biztositekszekreny alatti "eloszto"-nal van. Nekem allandoan contactspray-el fujta be a szerelo es amig az le nem szaradt rola, ment (kb 3-4 honap), utana viszont ugyanez ment elolrol. Egy opel forumon talaltam, hogy allitolag a motornal direktbe kell kotni, forrasztani a kabelt az eloszto kikerulesevel es aztan mukodni fog (de szeretnem hangsulyozni, hogy nem vagyok autoszerelo).
Tovabba ha mar Opel Astra H, szamolj azzal is, hogy a generator 60-80.000 kilometerenket kieg, ugyanis alul van dimenzionalva, csak 100A-os generator van benne es mivel nagy terhelesen megy allandoan ezert ido elott kieg.
4: Ezt rosszul tudod, a generátor nincs alul "dimenzionálva", megfelelő értékű generátort szereltek az autóba. Ami a problémát okozza, az maga a generátor piros vezetéke, aminek a préselt saruja melegszik, nem adja át megfelelően az áramot és nagy a feszültségesés rajta.
Olvasmány: [link]
Emellett ha ezt megcsináltad, húzz egy újabb testkábelt direkt a motorblokkra és soha nem lesz ezzel többet problémád! Ha nem csinálod meg a leírásban foglalatakat, akkor 2-3 évente vehetsz bele generátort! Nekem 1.9CDTI Astra H-m van, 130A generátorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!