Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Így átmenne a műszaki vizsgán?

Így átmenne a műszaki vizsgán?

Figyelt kérdés

A kérdésem az lenne, hogy ilyen hibákkal tuti bukta?


- kopogó, nyiszogó de egyébként szerintem jó állapotú futómű

- első szélvédőn van két kavicsfelverődés, így járok már vele több mint 1.5 éve... nem repedt tovább

- abs hibát jelez, és nem is működik

- kipufogóról sokat nem tudok, csak annyit hogy hátul szétrozsdált a dob, de elvileg nem lyukas.

- jobb első ülés nagyobb erőhatásra állítás nélkül is mozog előre-hátra (ha ülnek rajta)


Ezek a hibák, egyébként minden ok.


2017. dec. 2. 08:08
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
Futóműben, ha lóg valami, vagy lengéscsillapítók nem hozzák az elvárt értéket, akkor bukta (padon nézik), szélvédőn csak a látótérben lévő kavics felverődés vonz maga után buktatást, viszont az ABS hiba az egyből bukó tétel, mivel, ha van akkor működnie is kell. (#10 egyébként 13 éve kötelező az ABS, mostmár igencsak többségben vannak azok az autók amikben van, mint amiben nincs, mert előtte is már sok autót szereltek vele).
2017. dec. 2. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

"Abban pont nem vagyok biztos, hogy az ABS hiba miatt sem kap műszakit, a többi felsorolt hiba sokkal súlyosabb.

Az ABS nélkül a fék működik, sok autóban nincs is ABS, sokáig extrának minősült, csak viszonylag rövid ideje széria felszerelés..

Azt sem állítom, hogy biztosan nem foglalkoznak az ABS hiba jelzéssel, de ha kiveszik a kontroll lámpát, akkor nincs hiba?"


De legyél biztos benne!

Nekem egyszer az egyik oldali adaptív kanyarkövető lámpában a vízszintes irányú állítómotor vezérlőelektronikája valamiért pár ohmmal nagyobb ellenállást érzékelt az egyik lábán, mint a beállított tűrés. Ezzel nem is lett volna baj, mert ettől függetlenül tökéletesen működött minden alkalommal a kanyarkövetés. Csakhogy emiatt néha, kidobta a műszeregységen a hibalámpát.

Ha nincs mázlim és a vizsgán is csinálta volna, tuti bukás, mérlegelés nélkül. 1000%, mert anno utánaérdeklődtem.

Az nem érdekel senkit, hogy ilyen funkció még a mai autók 90%-ában sincs. Egyébként ezt leszámítva egy tökéletes állapotú 7 éves, garázsban tartott, keveset futott autó volt.

Nem akartam kockáztatni, meg este engem is zavart a képembe villogó sárga led. 200.000Ft lett a vége egy egy komplett fényszóró csere.


Igen a másik lehetőség, hogy kikötik a műszeregységen a ledet. Vagy csak szimplán leragasztják szigszalaggal. Ha a vizsgabiztos nem veszi észre, mázli. Ugyanis gyújtásra minden ikonnak fel kell villannia. Persze nem mindig szokták minden autón tételesen lelkiismeretesen végigszámolni hogy meg van-e az összes az adott példány specifikációjának megfelelően.

Az már más kérdés, hogy mennyire legális és etikus ez a módszer.

2017. dec. 3. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!