Ha én veszek mondjuk egy lada samarat és be bukócsöveztetem, de benn hagyok mindent (hátsó ülés meg minden mást ami kell a műszakihoz) akkor az autó átmenne a műszaki vizsgán?
Ha benne maradnak a hátsó ülések, nem tudsz olyan bukókeretet építeni, ami ér is valamit. Nem tudod megtámasztani a hátsó futómű bekötését, a főív nem lesz eléggé kitámasztva. A bepárlócsőből, pálcás hegesztővel, ész nélkül taknyolt "focikapu" - a tévhitekkel ellentétben - többet árt, mint használ. A "mégiscsak fog valamit az ütésbül" nem igaz, csattanásnál ugyanúgy csukódik rád, mint a tető, csak közelebb van annál és jó kemény, ezért nagyot üt. Nem véletlen, hogy bukócsöves autóban sisakot szoktak viselni.
Na, de visszatérve a kérdésre: bukócső csak gépkönyves versenyautóban lehet, a gépkönyves autóknál meg FIA-homológ bukókeretet írnak elő, ami méregdrága és nem nagyon tudok olyanról, aki tök utcai, erősítések nélküli karosszériába beépítené - ugyanis nem elég, hogy maga a ketrec homológ, a beépítés megfelelő technológiáját is igazolni kell. Hiába van benn a csacsiban a WRC-cső, ha a letámasztásai egyenként szakadnak ki a rozsdás, cső nélkül tekeredő, gyenge karosszériából.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!