A kamionokban, buszokban miért légrugós ülés van?
Azért, mert légfék van. :-)
Emiatt (ha már úgyis van levegő) a legegyszerűbb légrugóval megoldani a sofőr szervezetének tehermentesítését.
Nagyjából előttem leírták a lényeget.
Annyit tennék csak hozzá, saját tapasztalat:
Haszonjárműveknél, főleg ami laprugós ott elég durva rázkódások vannak. Ehhez jön még a napi 9-10 óra vezetés, ami nagyon megterheli a gerincet és a derekat. Azok az teherautók, amiknél az első tengely is légrugós ott egy fokkal jobb a helyzet ( ide tartoznak a buszok is ),de itt is nélkülözhetetlen.
Saját tapasztalat:
egy időben állandó BP-Szombathely túrám volt kamionnal, minden nap kétszer végignyargaltam a 85-86-oson. Egyszer elhalálozott a légrugós ülés, kénytelen voltam raklaptuskóval alátámasztani ( hogy meglegyen a "kényelmes" ülésmagasság). A 2. hónapban jelentkezett először a derékfájás, a 3. hónaptól már valami iszonyat sz*r volt. Miután megcsinálták az ülésem, a probléma elmúlt szerencsére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!