Kézifék vagy sebesség?
Március óta van jogsim az első perctől kezdve vezetek, nekem úgy tanitották,hogy a helyes megállás az üres + kézifék.
Viszont most reggelre ahogy befagyott a zár, elkezdtem félni,mivan ha tényleg befagy a kézifék?
Tudom hülye kérdés, de biztos,hogy ha sebességbe hagyom nem fog elgurulni? Számomra a kézifék sokkal biztonságosabbnak tűnik.
Kinnek mi a véleménye és tapasztalata?
# 6/10 Időpont ma 09:03
Alul a Skoda HTP-t olvasd el, és bizony sok más motornál is előfordulhat ahol hidraulikus láncfeszítő van... Tudod ha áll a motor nincs olajnyomás, szóval gondold végig mit irsz mielőtt lehülyézel valakit.
Erről csak annyit, hogy 2008-ban vásároltam egy Astra G-t 9 évesen. Első két évben orrba-szájba behúztam a kéziféket télen-nyáron. Garázsban egyszer csak azt vettem észre, hogy kiengedtem, de az autó továbbra is blokkolva van. Berohadt, csere! Másik két éves ciklusban abszolút nem használtam sehol, szintén berohadt, nem fogott: csere. Aztán a másik két évben vegyesben használtam: fele kézifék, fele sebességben hagyás.... akkor sem fogott már a 2 év után.
Szóval nekem a 6 év alatt 3x kellett kézifékbowdent cseréltetnem, szóval ami be akar rohadni, az be is fog!!!!
7-esnek:
lejtőn begurításnál az álló motort sokkolod a forgó Kerekekkel, váltóval. Esélyes az átugrás.
De kézifékkel parkoláskor minden áll. a motor nem engedi elindulni.
Ilyenkor max akkor történhet átugrás, ha az álló kocsit valami "hirtelen nagyon megtolná". De akkor már mindegy.
szerintem Is-is főleg lejtőn. kézifék plusz fokozat (1 vagy R), és még a járdaszegélynek is támasztom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!