Kinek volt itt dízel BMW-je? (Főként E46) Mik a tapasztalatok? Milyen autó használtan? Pl.330D többi is szóba jöhet.
Olyan válaszokat várnék akik relevánsak a témában. Volt BMW a kezük alatt főként dízel, főként E46, főként 330D
Mit érdemes cserélni?
Kinek hány évig volt/ kinek van még meg?
Szervízek mik voltak, mennyibe kerültek?
Évente mennyibe került kompletten az autó?
Utolsó kérdés megérte neked a BMW?
Nekem volt. Egy év alatt buktam rajta egy jó Suzuki árát... Többet nem kell. 30 ezer km alatt ráköltöttem az autó vételárát. Megvettem 900-ért ráköltöttem 500-at. Majd eladtam 800-ért egy évvel később.
30 ezer kmt tettem meg vele. Minden hónapban szerelőnél volt.
Ekkora bukással mehettem volna inkább taxival. Olcsóbb lett volna. Ja és tekintélye ugyan úgy semmi.
#2 5-ös? 330d-ről van aminek a nevéből kikövetkeztethető hogy 3-asról van szó.
"Audit újat vagy használtat vennék vagy japán gépeket , mergát bömit semmilyet sem ." Az e46 legalább 15éves autó nem pedig új, a kigyulladós motor az E90-E60 től van jelen.
Ha szánsz rá 2-2,5misit akkor lehet belőle találni jót amivel ha törődsz nem lesz drágább mint egy másik dízel, ha veszel egy olcsót akkor átkozni fogod a világot.
van pár lehetőséged:
1. veszel egy drágább e46ot, és vigyázol rá. így van esélyed, hogy jót fogsz ki, és boldog leszel vele
2. veszel egy lerúgottat, vagy inkább többet, és megcsinálod, hogy legyen egy jó.
3. veszel egy olcsót, gyilkolod amíg megy, aztán eladod egy 18 éves álmodozónak
ezek csak azok a lehetőségek, amikben te jársz jól, a többit nem kell bemutatni.
egy dologra viszont készülj, ha az első kettőt választod: igen, drága hozzá többnyire minden. igen, ezt nem csak hajtani kell (kivéve 3. pont), és igen, ha ezekre nem vagy felkészülve, akkor ez az utolsó BMW-d.
kérdésre:
-most is megvan, igaz nem e46, hanem 39, de gyakorlatilag ugyan az, csak az ötös nagyobb.
-állapotfüggő, de leírok pár tipushibát: anyós oldali légzsák hiba, MID pixelhiba, csomagtérajtó teleszkóp, örvénycsappantyú ledugózás, stb.
-nem tudom, de a szuzinál és társainál drágább, ezt borítékolhatod.
-meg, mert attól mert "öreg" (15 éves) még prémium, és jó. aki mást mond az irigy.
Ha úgy relevánsnak találod a választ hogy vannak bmw fanatikus ismerőseim akkor leírom. Ha nem akkor nem olvasod el.
Bmw-nél különösen igaz hogy ha veszel egy drága de jó állapotút akkor kevés baja lesz. Ha veszel egy olcsót 1 millió körül vagy alatta akkor 100% hogy ráköltesz majd még 1 milliót. Ezt mások példáján latom.
A szervizárak olyanok hogy a 6-7 évnél idősebb bmw-ket már a normális márkaszervizek is nagyon olcsón javítják/karbantartják de ha veszel egy lerúgott autót akkor így is gazdasági totálkár lehet a vége egy nagyobb hibának. Sok leharcolt autóra igaz hogy attól hogy beindul a motorja még lehet benne simán egy minimum félmilliós javítási költség. Egy jó állapotú de drágán vett bmw-nek lehet hogy évente tényleg csak a szükséges karbantartásokat kell megadni még sokáig és a költségei is alacsonyak lesznek amit úgy értek hogy nem magasabbak pl egy Hondánál vagy Opelnél. A szokásos cserélendők árait meg lehet nézni az alkatrész kereskedőknél. Összességében aki bmw fanatikus annak mindenképpen megéri.
330d kupé:
-olajcsere 10 000ként, mannol olaj, mahle szürök
-fogyasztás 6 liter (valós 7,5)
-lengökar csere évente
-jeladók lehetnek akár 50 is gyáriban, utángyártott 10 (de nem jó)
-váltó egyszer elszállt, bontott 50e
-fékek delphi 90 e
Faceliftest sose törj össze mert a rengeteg bontós ellenére csillagászati árakon mérik a karosszéria alkatrlszeket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!