Veszélyes a sportautó télen?
Úgy tudom, hogy az erős, hátsó kerék meghajtású autók nagyon könnyen kifarolnak csúszós utakon. Amit hallottam, hogy pl. egy Mustang, vagy Corvette nagyobb gázadásra akár egyenesben is simán eldobja a hátulját. Ez igaz? Mekkora veszélyt jelent ez, ha észnél van az ember?
Mik a tapasztalatok, akiknek ilyesmi erős autójuk van?
Köszönöm szépen!
#11 Köszönöm, ezt nem tudtam.
#10 Akkor akinek ilyenje van, az tavasztól őszig használja, aztán télen más autót használ?
A téli állás a garázsban nem árt neki? Mármint az, hogy nincs beindítva, használva 3-4 hónapig.
Köszi!
Már csak azt nem értem, hogy miért nem csinálják meg őket első keresnek? Ugyanez a teljesítmény, csak első kerekes. Szerintem sokkal biztonságosabb lenne, nem?
Nem hiszem, hogy bármi előnye lenne a hátsó keréknek.
Na ebbe most ne menjünk bele, mert nagyon összetett a dolog, és amúgy is hatalmas vitákat szokott ez szülni még hozzáértők között is.
Maradjunk annyiban, hogy 200 ló felett az elsőkerékhajtás nem játszik, oda hátsó- vagy 4x4 hajtás kell.
#13 Vagy vesz a gazda alá "szöges" gumit és problem solved.
#14 Ott egy kicsi gond lenne, ugyanis ezekben az autókban 5l az alap motor és ha első kerekes lenne akkor ennek az egész mechanikának a váltóval együtt az első tengely előtt kéne helyet foglalnia. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen 4-500lovas motor ha elöl hajtana akkor egy gázadásra kiveszi a kormányt a kezedből vagy ahogy az angol mondaná nagy a torque steer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!