Nyáron szeretném az első autómat , tetszenek az a4esek, a b6 a 131lovas motorral , esetleg az 1.8T? A dizelt ha megcsipszelnem lenne kb 160, a benzinen gondolom nem dob sokat. Fontos ,hogy fürge legyen.Ezekkel a motorokkal vannak esetleg gondok? A b7es szebb, viszont félek a 140lovas dizeltől... szerintetek? Teljesítmeny azért fontos mert eddig egy 150lovas dizel saabot hajtottam , és hát legalább olyan erős autót szeretnék magamnak is...
Mégis mire számítasz, amikor megveszel egy 400-ról 200 ezerre visszatekert széthajtott sz*rt? Csak nem kintről lett behozva, és minimum N-es rendszáma van? Vedd meg újan, és nem lesz vele bajod. Ha veszel egy Audit, vagy akármilyen konszern autót megbízható forrásból, akkor nem lesz ilyen bajod. Persze, hogy minden kopóalkatrészt cserélni kell, ha többet futott az autó, mint ami bele van írva. Egy valós 180-200 ezret futott autóban nem fog kopogni a lengéscsillapító, és még a gyári van benne.
Itthon én nem is vennék dízelt, mert 99%-uknak mókolva van a futásteljesítménye. Nagyon érdekes, hogy a 15 éves dízelekben 150-200 ezer km van, mintha egy városi benzines autó lenne.
Ha fontos a megbízhatóság, akkor én csak tulajdonostól vennék, vagy saját magamnak hoznám be külföldről.
2017. nov. 22. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
Kiegészítés: Tény, hogy más márkával kisebb eséllyel fog ki ilyen példányt a vásárló, csupán azért, mert arra kisebb a kereslet. Ha veszel egy japán, vagy francia autót, abban nagyobb eséllyel valós a km, és nem lesz annyi hibája. De ez nem köthető össze a márka megbízhatóságával, mert ha keresel egy ugyanannyit futott japán autót, az sem lesz sokkal jobb.
2017. nov. 22. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 A kérdező kommentje:
Nem vagyok szmókendsármos hülyegyerek, szerintem a korom látványa egy ilyen kis köbös autónál undorító(ha valami nagy 3-4ezer köbös ,akkor ott már van kraft is, de ott sem szép ha okádja a füstöt...) Mindenki egyből letámadottt ,hogy tuti csóró vagyok ,nézzél opelt inkább.....Jó anyagi helyzetben vagyunk ,ne aggódjatok,nem a lista aljáról fogok választani,és fent is tudom majd tartani.Vártam hogy olyan szóljon hozzá akinek a modellek közül van valamije, és elmondja személyes tapasztalatait. Útálom a gyakorit ezek a lehangolo, rosszindulatú emberek miatt.Jelenleg egy éve van jogosítványom ,viszont nem egy éves tapasztalatom van már(évek óta rendszeresen vezetek itthon a cégnél kombit,villást,traktort,kamiont,stb)tudom hol szabad rálépni a gázra és hol nem.... 19 vagyok , de úgy látom hogy ha valaki fiatal, és "erős" autót akar venni az csak hülyegyerek lehet..vezettem már sokkal erősebb autókat is(17es E400, porsche 944 turbo,S500..)és van egy 800 honda sporttúrám is.És igen, utolsó hozzászóló jól mondta, a Saab után átülni egy kis gyenge autóba borzalom lenne. Remélem mostmár rendes válaszokat fogok kapni.
2017. nov. 22. 20:16
15/17 anonim válasza:
"de soha nem vennék AUDI-t, mert látva a gyárban hogy presztizselik el a sz.art, hát köszönöm én nem kérek belőle"
Ez akkora hülyeség, bármilyen gyárban dolgoznának, ugyanezt gondolnák. Miért mit képzelnek ezek az emberek, hogy fehér köppenyes mérnökök szerelik össze kézzel ezeket az autókat?
Amúgy a 131 lovas 1.9 PDTDI qrva jó, nagyon ajánlom, tapasztalat. Még chip nélkül is nagyon jól megy.
2017. nov. 22. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 A kérdező kommentje:
Még kora délután írtam az előző kommentomat, de csak most küldte el... Nálunk a családban,rokonságban csak német márkák vannak/voltak(kivétel a mostani Saab, ami azért van mert adósságból hoztuk el, harmadik autó),és mindíg meg voltunk velük elégedve. Igaz általában 200ezernél lecseréljük őket... Nekem mivel ez az első lesz ,ezért meg leszek elégedve ezzel is, szép a formája.Ha megunom ,majd jön a másik.
2017. nov. 22. 20:25
17/17 anonim válasza:
alapvetően semmi baj az A4-ekkel ha jól karban vannak tartva és aki szerint minden drága és szar hozzá, annak látszik, hogy életében nem volt a közelében sem ilyen. Első saját autóként én is ilyet vettem, de előtte jó pár évig vezettem nem sajátot. Amelyik hozzászóló szerint meg azért szar mert amit összetört azt drága volt javítani, arra nem is kommentálnék... alapvetően ha nem bontószökevényt veszel és rászánod, amit rá kell, nagyon ajánlott a b6-b7. Én jó pár éve egy b6 1.8T-t hajtok és ha akarom kellemesen fogyaszt, ha akarom meg eszméletlen jól szedi a lábát. Örülök, hogy emellett döntöttem. Akihez viszem szerelőhöz, azt szokta mondani, hogy a benzines 1.8T illetve a dízel 1.9TDI elég jól kiforrott. A hírhedt 2.5TDI pedig alapból kerülendő.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!