Első autónak A4 b6, b7?
Csak egyetlen dolgot említek, amiből érdemes levonni a tanulságot:
Több simerősöm is a győri Audinál dolgozik és amikor látom, hogy mindenféle autójuk van csak éppen AUDI nem, akkor rákérdezek, hogy miért nem audival jársz! Jön a válasz: "soha... de soha nem vennék AUDI-t, mert látva a gyárban hogy presztizselik el a sz.art, hát köszönöm én nem kérek belőle".
Mai napig problémásak az audik, a legtöbb szerelőt megszivatja, nem könnyű szerelni, mindig van vele valami gond, nem olcsók az alkatrészek.
Ha tényleg ilyen autót szeretnél, akkor legalább éves szinten 500-600ezer Ft legyen a zsebedben szervízre, mert ezt az összeget rá fogod költeni! Nem az autót nehéz megvenni, hanem fenntartani, szervizeltetni sokkal nagyobb kihívás (pénztárca erejéig!)
Mennyi pénzt szánsz rá?
Mennyi pénzt szánsz a szervízre?
Gondolsz a fenntartási költségre vagy akkor fogsz bánkódni mikor a szerviz elmondja mit kell(ene) cserèlni.....
Kèrdésedre a válaszom: egyik se
Inkább egy vectra c 150 lovas motorral
#1-es:
én meg a rastatti Mercedes gyárban dolgoztam, elmondom neked, oda is mindennel jártak csak Mercedessel nem, hasonló okok miatt. plusz, ha megnézted kik dolgoztak ott és hogy... Ez minden gyárban így van, legyen az Audi, BMW, Ford, Volkswagen, vagy akár Fiat. Ahol 30-50 mp alatt jön le egy autó ott nyilván semmi sem lesz tökéletes...
#3,#4: igazatok van, ment a pacsi!
#2: Vectra C 150 LE az duplavezérműtengelyes, duplaszíjjal, nem lenne rá pénze vezérlést cserélni :)
Kérdezé kérdéséből és hozzáállásából ítélve nagyon fiatal, 20as évek elején járó fiatalember, akinek nem a megbízhatóság számít, hanem a presztízs, hogy villantson a csajoknak, legyen benne lóerő: gyorsulási versenyekre előny. Aztán megveszi az autót első útján az árokba csapódik és nem fogja érteni miért történt...
Kedvenceim közé tartoznak az ecsetfejű huligánok, első autó béemvé legyen, hátsókerekes, nagy gáz, útszéle, fa! Hány ilyen balesetet látunk a tévében nap mint nap.... aztán lehet fogni mindenre. Én azt mondom első autónak semmiképp ne hátsókerekest és ne legyen 75LE-nél nagyobb. Ezen kellő rutint lehet szerezni, aztán ha már megy a vezetés, akkor lehet feljebb kezdeni, de semmiképp ne erős autón gyakorolj!
Én is a "megcsipszelném"-en akadtam fenn. :-D
Soha nem volt még autója, de már "csipszelne".
Ha kell a kraft és megbízható is legyen, akkor B7 3.0 CRTDI. Olcsó nem lesz, de ez már nagy előrelépés a Saabodhoz képest is.
A "csipszet" meg hagyd rá a kormolós hülyegyerekeknek.
#5
Ez a dolog nagyon, mondom NAGYON emberfüggő.
Én alapból úgy vettem meg az első autóm, hogy a család többi autóját egy éve vezettem, és tudtam kellő tapasztalatot szerezni bármihez. Ha egy Ducatoval és egy Seat Alhambrával le tudtam parkolni bárhova, és bírtam az erejével, onnantól nem lehetett baj.
Aztán 2 éve megvettem az első autóm, 1.6 benzines, és most ott tartok vele, hogy itt egy jó autó, adott típusból full extra közeli, de a kicsi motorja miatt el fogom adni. Ha elsőre veszek egy erős autót, akkor megspórolok egy autóváltást, és 10 évig járhatnék egy autóval.
De ahogy mondtam, emberfüggő. Én nem abba a kategóriába tartozom, aki mindenkit veszélyeztet, meg az első fába belemegy. A gyors autó nekem előzéshez kell, és, hogy autópályatempónál ne forogjon sokat. Ha néha vadulni akarok, akkor ahhoz ott vannak a kis forgalmú utak. Egy rendes főúton meg tartom a 90-100-at, és nem állok neki értelmetlenül előzgetni.
De a kérdező is egy 150 lovas autóval járt eddig, biztos családé, és ha abból átül egy 80 lovas autóba, akkor nagyon utálni fogja, és minél előbb meg akar tőle szabadulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!