Milyen elsö autot vegyek?
Nos eletkorodbol adodoan gondolom nincs mogotted tul nagy rutin, es egy 150 lovas autoval konnyeden meg lehet halni. En gyengebbet vennek, de te tudod.
Dizel vagy benzin?
Kb hany eves legyen?
Amugy Audi A3 1.8T vagy 2.0 TDI( bar ez a dizel nem a legjobb)
Honda Civic 1.5 vTec vagy 1.6 vti, ( 5-6 gen)
UFO civic 1.8 vtec (140le)
Alfa Romeo 156,159 1.9 JTD, 2.4JTD(benzines alfat hanyagolnam)
4 golf 1.9 tdi
Opel astra f gsi 2.0
napi 20,az ~600km +250 szal 850km/hó.
Civic 8gen 1.8 type S!
Làtom egyből jön a sok lo akkor abban meg lehet halni , na elég egy kis ezres swift abban is meg lehet hallni .
Nekem 2.0Tfsi Rs octaviàm van 2008-ból 200ló amint meg lett a jogsim a kàrtyàt ki küldték rà kb 3 óràval hoztam haza a kocsit és eddig fél év és közel 100ezer km alatt semmi baj nem volt . Haver a 75lovas f astràjàval 2 év utàn durrant el . Nem a motor meg a kaszni szàmit , hanem hogy milyen aki a kormàny mögött ül .
Mindenképpen benzines.
Én egy Ford mondeót/focus kombit vagy Mazda6-ot vennék.
Rátartanék fél millát helyrepofozásra tehát 1,8milla fölé ne nagyon menj.
Én is egy Golf-ra szavazok, nemcsak megbízható de Seat, Audi és Škoda alkatrészek ugyanazok, viszonylag olcsók és sokáig tartanak (nem mint a Francia vagy Olasz alkatrészek).
Sőt annyira legendáris hogy Golf-ra keresztelték át Németországban egy várost 1 hónapig, még a posta is úgy járt (azt hiszem Wolfsburg-ot).
És hogy milyen motorral... Rajtad függ, 20km után már felmelegszik mint dízel vagy benzin is, és mivel első autód és fiatal vagy, tuti nem azért veszed hogy a garázsban álljon hanem minél többet vezess, így TDI-t vennék, már csak a nagyobb NM miatt és a turbó miatt. (jócskán lehet chippelni is)
Attól is függ, mennyi pénzed van, ne csak az autó árát vedd figyelembe, hanem hogy egy dízeles autónak drágább a rendszeres szervíze mint egy benzinesnek, és a modern benzinsek sem esznek már túl sokat.
A napi húsz kilóméter nem igazán sok, most ez tíz oda-vissza? 365 nappal számolva meg a havi egy pályával évi 10000 km jön ki, erre bocsánat lányok és srácok, de nincs értelme egy kétszer annyiba kerülő dízel éves szervíznek. Ha napi szinten mennél 100-at vagy pályáznál, bőven megérné! Illetve, ha az napi X kilóméter az mondjuk zömmel város, mert a dízelnek már alacsony fordulaton is jobban van nyomatéka, illetve, akarsz-e az autóval rendszeresen utánfutót vontatni? Ott is jó a dízel. Csak, majd meglátod, a dízeles használtautókban általában akkor is van kétszázezer kilóméter, ha csak pár évesek.
Ha nem vagy márkarajongó, például VW, és nem a szomszédnak veszel autót, ennyi pénzért egészen szép Suzuki is van, ahhoz sem drága az alkatrész, javítják is sok helyen illetve rendszerint felül vannak motorizálva, szóval mennek mint a tök...len kutya.
Mondanám, hogy Dacia, csak egyrészt le leszek hurrogva, másrészt meg használtan is marhára tartják az árukat mondjuk a Dusterek...a Logan vagy a kis sandero meg nem tudom hogy jön be, szerintem olyan kétévest már kapni ennyiért nagyobb dízellel vagy turbós benzinnel, ahhoz a kis kasznihoz elég is 90 ló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!